مکعب روبیک

شیراز تحریر

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

مکعب روبیک

 

مشخصات مکعب روبیک:

  • ابعاد: 6 × 6 × 6 میلی‌متر
  • سبک بازی: بازی معمایی , تست هوش , بازی حافظه , بازی فکری , بازی آموزشی
  • رده سنی: کودک , نوجوان , بزرگسال
  • خطر بلعیدن: ندارد
  • تعداد بازیکن: 1 نفر
  • محتویات بسته: روبیک 3 × 3 QIYI
     

 

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

تاریخچه مکعب روبیک و سازنده آن اِرنو روبیک:

برای مکعب روبیک تنها یک جواب درست (راه حل صحیح)‌ و ۴۳ کوینتلیون جواب اشتباه وجود دارد. الگوریتم خدا(خدایی)‌تنها جوابی است که پازل را در کمترین مقدار حرکت ممکن حل می‌کند. یک هشتم جمعیت دنیا روی مکعب دست گذاشته‌اند. مکعبی که مشهوررترین پازل در طول تاریخ و نشات گرفته از ذهن کودکانه و رنگین ارنو روبیک است.

در بهار سال ۱۹۷۴ در بوداپست مجارستان ریاضی دانی بنام ارنو روبیک به دنبال مدلی کار آمد بود تا به کمک آن بتواند هندسه سه بعدی را توضیح دهد و نتیجه این کنکاش اختراع مکعبی شش وجهی بود به نام مکعب روبیک. بر اساس تخمین های اعلام شده، این مکعب از بدو تولدش تا کنون ذهن بیش از یک پنجم جمعیت جهان را به خودش اختصاص داده است،  بیش از ۳۰۰ میلیون مکعب روبیک تا کنون در سراسر دنیا به فروش رسیده است که اگر این تعداد مکعب را روی سر یکدیگر بچینیم می‌توان با آنها مسافت قطب جنوب تا قطب شمال را پیمود.

علاقه ابتدایی روبیک به ابداع مکعب به هیچ وجه تولید یک پازل اسباب بازی پرفروش در طول تاریخ  نبود. بلکه مسئله طراحی ساختمانی و بنیادی مکعب روبیک را جذب خود کرد؛ او از خودش پرسید، “چگونه قطعه ها میتوانند بطور مستقل و جداگانه حرکت کنند بدون اینکه از هم جدا شوند؟” در مکعب آقای روبیک ۲۶ قطعه کوچک جداگانه کل مکعب را تشکیل می دهند. هر لایه متشکل از ۹ قطعه، قابلیت چرخش دارد و لایه ها می‌توانند یکدیگر را بپوشانند.

مکعب روبیک تقریبا در هر چیزی رخنه کرده است. از مد و طراحی مهندسی گرفته تا موسیقی و فیلم و نمایشنامه و سخنرانی سیاسی! جالب تر از همه این است که این مکعب شش وجهی ۳*۳ جنبشی معروف به مکتب روبیک گرایی ( Rubikcubism) را به خود اختصاص داده است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید