ماسک دلقک هالووین

شیراز ماسک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ماسک دلقک هالووین

 

درباره جشن هالووین گفته میشه که در اواخر دهه 1800 حركتی در امریكا جهت تبدیل هالووین به یك مناسبتی برای تشكیل اجتماعات و دورهم جمع شدن شكل گرفت و تلاش شد برخی از موارد مانند ارواح، شوخی ها و اسباب جادوگری كم رنگ شوند. در اواخر قرن جشن های هالووینی برای بچه ها و بزرگسالان، معمول ترین روش برای برگزاری جشن های مربوطه بود. میهمانی ها متمركز بر بازی، غذاهای فصلی و لباس های مخصوص جشن بودند. 
اگر میخواهید محصولات مناسب این جشن را تهیه کنید پیشنهاد شیرازتخفیف خرید از آفرهای ویژه جشن هالووین ما تم هالووین در فروشگاه ما میباشد.

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر بر‌گزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.  ما برای شما آفر ویژه و مناسبی تهیه کرده ایم تا امسال وسایل مورد نیاز جشن هالووین رو باقیمت بهترو مناسب تری تهیه کنید و جشن هالووین مهیج و جذابی را درکنار دوستان خود برگزار کنید. جشن هالووین مراسم و آیین چند هزارساله محسوب میشه که باور این افراد در جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند. امروزه این جشن هالووین همگانی شده و هالووین یكی از روزهای تعطیل سال است كه در روز سه و یكم اكتبر آن را جشن می گیرند و امسال این روز مصادف با چهارشنبه 9 آبان می باشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید