بازی ایرانی بازی تاج و تخت دست پادشاه (A GAME OF THRONES: HAND OF THE KING)

تفریحات سالم

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

بازی ایرانی بازی تاج و تخت دست پادشاه (A GAME OF THRONES: HAND OF THE KING)

 

مشخصات:

  • یک بازی هوشمندانه و سریع  در دنیای گیم او ترونز
  • طراح بازی   Bruno Cathala
  • تعداد نفرات: 2 تا 4 نفره
  • زمان بازی: حدود 15 تا 30دقیقه
  • مناسب برای بازیکنان بالای 14سال

 

ارسال ۲۴ تا ۴۸ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

بازی ایرانی گیم آو ترونز (بازی تاج و تخت A Game of Thrones) نسخه دست پادشاه (Hand of the king)

خاندان‌های بزرگ «وِستِروس»، برای شرکت در رقابت و ضیافتی پُرشکوه در «کینگز لندینگ»، پایتخت هفت اقلیم پادشاهی، گردِهم آمده‌اند. مردم وستروس، از گوشه و کنار سرزمین، روانه شده‌اند تا به پادشاه و درباریان اَدای احترام کنند. شما نیز راهی دراز پیموده‌اید تا یکی از این مردم باشید و آرزوی شما رسیدن به مقام «دست پادشاه» است!
برای این‌که مورد توجه پادشاه قرار بگیرید، نیازمند حمایت خاندان‌های برجسته هستید. شما، «واریس»، مشهور به «عنکبوت» را به خدمت می‌گیرید تا در میان اشراف‌زادگان، آمد و رفت کرده و با زمزمه‌ی نام شما، آنان را به پُشتیبانی از شما ترغیب کند. اگر می‌خواهید که عنوان «دست پادشاه» را داشته باشید، باید قدرت و نفوذ شما در بین همه‌ی خاندان‌های بزرگ وستروس رخنه کند.
البته، در وستروس هیچ‌چیز آسان به دست نمی‌آید؛ بدتر از همه: قدرت! کسی نمی‌تواند حرکتی بکند و توقع داشته باشد که دیگران به چالش‌اَش نکشند! دیگران نیز به سرانجام کار خویش در سرزمین پادشاهی می‌اندیشند و می‌کوشند تا متّحدان و پُشتیبانان خود را بیابند. برای ورود به «بازی تاج و تخت» باید بسیار باهوش باشید و بسیار سریع...
بازیکنان، نوبت به نوبت، «واریس» را در بین شبکه‌ای از کارت‌های شخصیت -که نشان‌گرِ «کینگز لندینگ» است- حرکت داده و با حرکت دادنِ واریس، کارت‌های شخصیت‌ها را به دست می‌آورند تا بتوانند توکن‌های پرچم خاندان‌های بزرگ وستروس را تصاحب کنند. در پایان بازی، بازیکنی که بیش‌ترین توکن پرچم را به چنگ آورده باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید