not loaded

جو پرک ۱۵۰ گرمی دردانه بی رقیب

(1 نظر)

5

محصولات موادغذایی دردانه بی رقیب

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

جو پرک ۱۵۰ گرمی دردانه بی رقیب

 

برند : دردانه بی رقیب 

وزن : ۱۵۰ گرم

 توضیحاتی در مورد جو پرک شده : جو دو سر غله ای است رژیمی با فیبر بالا و حاوی آنتی اکسیدانهای قوی و ویتامینهایی اعم از B و E و غنی از املاح معدنی است. فیبر این غله رژیمی به دو صورت محلول و غیر محلول است. از خاصیت های جو پرک شده خاصیت ضد سرطانی آن است که به دلیل وجود فیبر زیاد در این غله است. فیبرهای غذایی با سلول های سرطانی مقابله کرده و از فعالیت آنها می کاهند و به بدن کمک می کنند تا با انواع سرطان ها به ویژه سرطان روده بزرگ مقابله کند. همچنین ویتامینها و املاع معدنی موجود در این غله از احتمال ابتلای فرد به انواع سرطان ها به ویژه سرطان های هورمونی از جمله سرطان سینه، تخمدان ، آندومتر و پروستات می کاهند.

 

ارسال کالا در شیراز رایگان و سایر شهرها ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برای برطرف شدن نیاز روزانه شما به پروتئین مصرف حبوبات گزینه بسیارمناسبی است که در مقایسه با غلات دارای پروتئینی بین ۱۸ تا ۵۰ درصد است. تفاوت جو پرک و لوبیا و عدس و نخود و این دسته از حبوبات با گوشت نبود یک سری اسید آمینه موجو در گوشت است که این تفاوت را ایجاد کرده است. از فواید مصرف حبوبات و لوبیا و عدس و نخود مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها نه تنها برای بدن و قلب مفید هستند بلکه دارای بتاکارون هستند که به بهبود بینایی نیز کمک میکند. برخی از حبوبات و لوبیا ونخود و عدس و جو پرک دارای ویتامین c هستند که باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا میشود. آنتی اکسیدان ها به حفظ درخشش پوست کمک کرده و باعث میشود جوانتر بمانید. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید