آرد برنج 500 گرمی دردانه بی رقیب

محصولات موادغذایی دردانه بی رقیب
(1 نظر)

1


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

آرد برنج 500 گرمی دردانه بی رقیب

 

برند : دردانه بی رقیب

وزن : 500 گرمی 

آرد برنج دارای فیبر نسبتاً بالایی است؛ ولی برای جبران کمبود فیبر، می توان آن را با غذاهای پروتئینی مانند پروتئین آرد و همچنین تخم مرغ مصرف کرد. به عبارتی دیگر، آرد برنج می تواند فیبر مورد نیاز بدن انسان را تامین کند و برای کسانی که مشکل یبوست دارند، یک انتخاب عالی و کم هزینه برای درمانشان خواهد بود. به علت فیبر موجود در آرد برنج، باعث کاهش کلسترول و کنترل قند خون بدن می شود.

 

ارسال کالا در شیراز رایگان و سایر شهرها ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

اگر میخواهید از مصرف آرد گندم یا گلوتن خودداری کنید. آرد برنج یک گزینه مناسب برای شما است که از برنج ریز خردشده تهیه میشود. البته آرد برنج هم از برنج سفید و هم از برنج قهوه ای قابل تهیه می باشد. در بسیاری از غذاهای اصلی در آسیای جنوب شرقی، ژاپن و جنوب هند از آرد برنج استفاده می شود. آرد برنج دارای گلوتن پروتئینی است که میتواند سیستم گوارش را تحریک کند یابرای کسانی که نمیتوانند گلوتن را تحمل کنند. از آرد برنج بیشتر برای تهیه سوپ فرنی شیرینی برنجی آش کوکو و کتلت استفاده میشود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید