not loaded

کاپوچینو ترابیکا مدل Cappuccino بسته 20 عددی

دامپزشکی آلفا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کاپوچینو ترابیکا مدل Cappuccino بسته 20 عددی


کاپوچینو یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌هایی است که از قهوه، شیر، شکر و... تهیه می‌شود و طعمی عالی دارد. این نوشیدنی خاص و خوش‌طعم دوستداران زیادی دارد؛ اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این نوشیدنی هستید، ما بسته ساشه کاپوچینو «ترابیکا» مدل «Cappuccino» را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول شامل 20 عدد ساشه (بسته‌ی کوچک) است که هرکدام حاوی 25 گرم پودر کاپوچینو هستند؛ به‌این‌ترتیب می‌تواند برای هر روز یک یا چند ساشه را داخل کیفتان قرار دهید و در محل‌کار، دانشگاه و... نوش‌جان کنید. ناگفته نماند که به هر ساشه، یک بسته‌ی کوچک Choco Granule چسبانده شده که با اضافه کردنش به کاپوچینو، طعم بهتری به این نوشیدنی خواهید داد. بعد از باز کردن ساشه، پودر را داخل آب جوش حل کنید و Choco Granule را روی آن بریزید. کاپوچینو «ترابیکا» در کنار کیک، بیسکوییت و... میان‌وعده‌ای هیجان‌انگیز و خوشمزه خواهد بود.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

احتمالا برای شما هم پیش آمده که کار مهمی در برنامه خود داشته باشید اما خستگی و خواب آلودگی مانع از انجام فعالیت هایتان شده باشد.

در این مواقع کافئین ها می توانند به شما کمک کنند تا بازدهی خود را افزایش دهید. کافئین ماده‌ای است که در قهوه ، کاکائو، دانه و میوه‌های تعدادی از گیاهان و نوشیدنی‌های انرژی‌زا مثل نوشابه وجود دارد. این ماده سیستم عصبی مرکزی را تحریک می‌کند. مصرف این ماده با دوز پایین، برای سلامت بدن و روان مفید و باعث تقویت حافظه می‌شود اما در صورت زیاده‌روی عوارضی مانند تپش قلب، بی‌خوابی و اضطراب و سردرد حتی خطر مرگ به همراه دارد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید