فوراور آلوئه ورا ژل (نوشیدنی خالص ژل آلوئه ورا)

دکتر آنلاین

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

فوراور آلوئه ورا ژل (نوشیدنی خالص ژل آلوئه ورا)

 

مشخصات فوراور آلوئه ورا ژل (نوشیدنی خالص ژل آلوئه ورا)

  • 1 لیتر نوشیدنی طبیعی و پر خاصیت از ژل درون برگهای آلوورا
  • دارای بيش از 75 ماده مغذی، 20 نوع ماده معدنی، 18 آمينو اسيد
  • دارای 12 نوع ويتامين و 200 تركيب فعال
  • موثر در سم زدایی، رفع زخم معده، پاکسازی کبد، آبرسانی به پوست صورت
  • موثر در بهـبود ديابت، بهـبود بيمارى كليه و دفع سنگ كليه و بالا بردن قدرت ايمنى بدن
  • کاهش کلسترول و بهبود رشد و سلامت مو 
  • از سالم ترین نوشیدنی های جهان

ارسال کالا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ژل آلوئه ورا محصول اصلی کمپانی ForeverLiving ژل ۱۰۰ % طبيعی آلوئه ورا است. این محصول اولين محصول دارای تأييديه از کميسيون جهانی مطالعات آلوئه ورا I.A.S.C است.

این محصول اعجاب انگیز مخلوطی از مایع و پالپ است که تمام خواص طبیعی آلوئه ورا را در خود جای داده است. این محصول، چه به صورت تنها و چه در ترکیب با آبمیوه های طبیعی، یکی از سالم ترین نوشیدنی های جهان است.

موارد مصرف

بدن را تقویت کرده، انرژی را افزایش داده و خستگی های جسمی و روحی را رفع می کند. به گوارش غذا و سلامتی دستگاه گوارش کمک می کند و در درمان بیماریهای گوارشی از جمله زخم معده، سوء هاضمه، اختلالات روده ای، یبوست و اسهال خونی موثر است و روده ها را پاک می کند. سلامتی قلب و عملکرد کبد را بهبود می بخشد و گرفتگی کبد را رفع می کند. قند و کلسترول خون را کنترل می کند. سبب تحرک ماهیچه ها و صحت عملکرد مفاصل شده و درد مفاصل را تسکین می دهد. شش ها را پاک کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. زخم و جراحات را ترمیم می نماید. در سلامتی کلیه ها و مجاری ادرار مؤثر است. برای سلامت پوست، مو و درمان بیماریها و اختلالات پوستی از قبیل جوش و آکنه، زونا و ویتیلیگو (لکه های سفید پوستی) بسیار مفید و مؤثر می باشد.

روش مصرف:

قبل از مصرف بطری را خوب تکان دهید. بهتر است با معده خالی و هر روز صبح و آخر شب، یک فنجان نوشیدنی خنک آلوئه ورا بنوشید. همچنین میتوانید به جهت تغییر طعم طبیعی و تلخ آلوئه ورا، از ترکیب این نوشیدنی با آب میوه های طبیعی خودتان نیز استفاده کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید