دال عدس ۹۰۰ گرمی بی رقیب

محصولات موادغذایی دردانه بی رقیب

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

دال عدس ۹۰۰ گرمی بی رقیب

 

  • برند : بی رقیب
  • وزن: 900 گرم
  • بسیار باکیفیت و مرغوب
  • در بسته‌بندی سلفونی و به‌شکل کاملا بهداشتی
  • پاک شده بدون نیاز به پاک کردن 
  • دارای کد پروانه بهداشت

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

این محصول بی رقیب حاوی دانه‌های دال عدس است که در بسته‌بندی سلفونی عرضه شده و بسته‌ای که مشاهده می‌کنید، نمونه‌ی 900 گرمی آن است. دال عدس شبیه عدس اما به رنگ نارنجی است و نسبت به آن اندازه‌ی کوچک‌تری دارد. حبوبات یا دانه‌ی گیاهان باید در سبد غذایی هر خانواده‌ای باشد و در سفره‌های ایرانی هم جای ویژه‌‌ی خود را دارد.

اگر تصمیم دارید گوشت کمتری مصرف کنید، حتما حبوبات را در برنامه‌ی غذایی خود بگنجانید. پروتئین گیاهی حبوبات منبع خوبی برای فسفر، روی و آهن است. در گذشته حتما نیاز بود حبوبات با دست پاک شوند تا سنگ‌های کوچک از آن‌ها خارج شود؛ اما امروز حبوبات در بسته‌های آماده و بدون نیاز به وقت گذاشتن در اختیار قرار گرفته‌اند. بی رقیب انواع حبوبات مانند لوبیا چیتی، نخود، لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لوبیا چشم‌بلبلی و... را در این نوع بسته‌بندی سلفونی در سایت شیراز تخفیف عرضه کرده است که می توانید بصورت آنلاین از سایت تهیه کنید و با پیک درب منزل تحویل بگیرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید