not loaded

کتاب آموزش آیلتس The Official Cambridge Guide to IELTS

کتاب سرای کلام

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

 

- نویسنده: Pauline Cullen

- سطح : متوسط تا پیشرفته

- مختص آزمون: IELTS

- لهجه: British

- متعلقات: DVD

- ناشر: کمبريج

 

 

-ارسال کالا ۴۸ ساعت پس  از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

در دنیای امروز نیاز به مطالعه و کتاب های متنوع بشدت مورد توجه همه قرار گرفته است انتشارات و منابع مختلفی کتاب هایی به زبان های مختلف نیز ترجمه کرده اند اما خواندن کتاب با زبان اصلی لذت بیشتری دارد، کتاب هایی به زبان انگلیسی میباشند ممکن است نویسنده های گوناگونی از ملیت های متفاوتی باشند اما بدلیل اینکه زبان بین المللی زبان انگلیسی شناخته شده است تمام کتاب ها معمولا به زبان انگلیسی ترجمه شده اند.  یک سری از افراد نیز متقاضی شرکت در آزمون های آیلتس میباشند و برای پیشرفت و تقویت زبان خود به خرید کتاب های آموزشی روی می آورند. خرید کتاب های معتبر جهت آمادگی آزمون ایلتس از سایت ما با تخفیف ویژه برای شما کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS برای آزمون IELTS میباشد. 
کتاب the official cambridge guide راهنمای بسیار پیشنهاد شده برای موفقیت داوطلبین از سطوح متوسط تا پیشرفته میباشد. انتشارات کمبریج تدوین شده است. کتاب مناسب زبان آموزان خودخوان و محصل در آموزشگاه ها میباشد. بخش اول به طور مجزا چهار مهارت اصلي Listening، Speaking، Reading و Writing را مورد بررسي قرار داده است. در اين راستا براي هر مهارت، سرفصلهايي متفاوت با هدف آشنايي بيشتر با مهارت مذکور و پرورش هر چه مؤثرتر توانايي هاي زبان آموزان با تستهاي تمريني ارائه شده است. در بخش دوم هشت آزمون اصلي (شش عدد آکادميک - دو عدد جنرال) که توسط نوسندگان و طراحان آزمون آيلتس تدوين شده است ارائه گرديده و با هدف يادگيري بيشتر، در کنار اولين آزمون نکاتي ويژه و راهنمايي هاي کليدي بيان شده است. نکات مطرح شده در کتاب بر پايه پژوهش و تحقيق هاي انجام شده بر روي پاسخ هاي واقعي و خطاهاي شرکت کنندگان دوره هاي قبلي آيلتس است. مهمترين ويژگي اين کتاب که آن را از ساير کتابهاي ديگر متمايز مي کند، داشتن يک DVD-ROM با محتواي فايلهاي شنيداري و ويديوهاي آزمون Speaking است که به طورواقعي داوطلبين آيلتس رادر موقعيت آزمون قرار داده و در اين راستا تفسيري از نمرات داوطلبين ارائه ميدهد. اين کتاب چگونه به ما کمک مي کند؟ آشنايي با مشخصات و ساختار آزمون آيلتس؛ آموزش نکاتي کليدي که به داوطلبين کمک ميکند نمره خود را تا بالاترين ميزان افزايش دهند؛ پرورش مهارتهاي زباني و آزموني براي انواع سوالات آزمون؛ شناسايي اينکه زبانآموز در چه مهارتهايي نياز به تمرين بيشتر دارد؛ پرورش ايده ها و استراتژي نوشتن با مقايسه انواع مدلهاي نوشتاري؛ تست هاي واقعي کتاب داوطلب را کاملا با آزمون آشنا کرده و خودباوري و اعتماد به نفس بيشتر را نتيجه مي دهند. آشنايي داوطلبين با اشتباهات رايج و معمولي که در آزمون آيلتس رخ مي دهد. بهره گيري از لغات و کلماتي که بيشترين تکرار را در آزمونهاي آيلتس دارند

نکات مطرح شده در کتاب بر پايه پژوهش و تحقيق هاي انجام شده بر روي پاسخ هاي واقعي و خطاهاي شرکت کنندگان دوره هاي قبلي آيلتس است. مهمترين ويژگي اين کتاب که آن را از ساير کتابهاي ديگر متمايز مي کند، داشتن يک DVD-ROM با محتواي فايلهاي شنيداري و ويديوهاي آزمون Speaking است که به طور واقعي داوطلبين آيلتس را در موقعيت آزمون قرار داده و در اين راستا تفسيري از نمرات داوطلبين ارائه مي دهد. اين کتاب چگونه به ما کمک مي کند؟ - آشنايي با مشخصات و ساختار آزمون آيلتس؛ - آموزش نکاتي کليدي که به داوطلبين کمک مي کند نمره خود را تا بالاترين ميزان افزايش دهند؛ پرورش مهارتهاي زباني و آزموني براي انواع سوالات آزمون؛ - شناسايي اينکه زبان آموز در چه مهارتهايي نياز به تمرين بيشتر دارد؛ پرورش ايده ها و استراتژي نوشتن با مقايسه انواع مدلهاي نوشتاري؛ - تست هاي واقعي کتاب داوطلب را کاملا با آزمون آشنا کرده و خودباوري و اعتماد به نفس بيشتر را نتيجه مي دهند. - آشنايي داوطلبين با اشتباهات رايج و معمولي که در آزمون آيلتس رخ مي دهد. بهره گيري از لغات و کلماتي که بيشترين تکرار را در آزمونهاي آيلتس دارند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید