not loaded

کتاب Essential Words for the IELTS

کتاب سرای کلام

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کتاب Essential Words for the IELTS :

مشخصات کتاب Essential Words for the IELTS : 

  • نویسنده : Dr. Lin Lougheed
  • مختص آزمون : Ielts
  • ناشر : Barrons
  • افزایش دایره واژگان و استفاده درست از زبان انگلیسی 
  • تاکید بر 600 واژه پرکاربردی است که در آزمون آیلتس IELTS به کرات ظاهر شده اند
  • با ارائه تمرین های کاربردی
  • توصیه ها و نکات مفیدی برای فعالیت های خودخوان تحت وب 

ارسال کالا ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس IELTS را دارید و می خواهید در دانشگاه های معتبر انگلیسی زبان ادامه تحصیل بدهید، هرگز این کتاب ارزشمند را از دست ندهید. 

آزمون  IELTS به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی و یکی از باارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی هم اکنون است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس IELTS  در واقع آزمونی بریتانیایی بوده ‌است. این آزمون معیاری است جهت سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی که می‌خواهند برای اهداف اکادمیک یا کاری به کشورهای انگلیسی زبان بروند.

کتاب کنونی به دانش آموزان در افزایش دایره واژگان و استفاده درست از زبان انگلیسی کمک شایانی می کند. در این کتاب، تاکید بر 600 واژه  پرکاربردی است که در آزمون آیلتس IELTS به کرات ظاهر شده اند. با ارائه تمرین های کاربردی، دانش اموزان ESL یاد می گیرند که چطور معانی واژه های جدیدی را که می خوانند یا می شنوند در بافت مختص خود به خوبی تحلیل کنند. همچنین، توصیه ها و نکات مفیدی برای فعالیت های خودخوان تحت وب نیز برای خواننده گرداوری شده است. فایل های MP3  قابل دانلود شامل تمامی فایل های صوتی تمرین های درک مطلب شنیداری است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید