کتاب پر / شارلوت مري ماتيسن

انتشارات ملینا
(1 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کتاب پر / شارلوت مري ماتيسن

 

مشخصات کتاب پر / شارلوت مري ماتيسن:

  • وزن: 314 گرم
  • قطع: رقعی
  • تعداد صفحات: 288 صفحه
  • نوع جلد: شومیز
  • نویسنده/نویسندگان: شارلوت مری ماتیسن
  • مترجم: میمنت دانا
  • ناشر: پر،سلیس
  • موضوع: رمان خارجی
  • (داستانهای انگلیسی،قرن 20م)

 

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

رمان پر اثر شارلوت مری ماتیسن، داستانی تاثیرگذار است که در عین سادگی، کاریزمای عجیبی دارد. نکته جالب درمورد کتاب پر این است که شاید بیش از سرزمین مادری خود در ایران به شهرت و محبوبیت رسیده است.  پر (The Feather)، رمانی عاشقانه‌ با روایت خطی می‌باشد. «راجر دالتون»، شخصیت اول داستان، سرگذشت مکتوب خود را در اختیار ویویان، دوست قدیمی دالتون، می‌گذارد و از او می‌خواهد آن را چاپ کند. ویویان دست‌نوشته‌های دالتون را برای ما می‌خواند که با روایت اول شخص نوشته شده و البته در بسیاری از نقاط، ماجرا به صورت دیالوگ پیش می‌رود.
کتاب پر، نماد سبکی، لطافت، پاکی و ناپایداری می‌باشد.
داستان با تمی مهیج پیش رفته و تمام صحنه‌هایش پر از احساس، اشک و آه و بیان عواطف راوی و معشوقش و بیان صحنه‌های صمیمی بین آن دو می‌باشد. دالتون کارشناس حدوداً 40 ساله بیمه و صاحب زندگی آرام، ساده و شادی در کنار همسر و فرزند خود است تا زمانی که پرونده مرگ همسر مادام کوترل به او محول می‌شود. عشق معمولاً ناگهان و در جایی که اصلاً انتظار ندارید به سراغ شما می‌آید و دالتون هم گرفتار یکی از آن لحظات می‌شود.
«پر» داستان عشق نامتعارف راجر دالتون به ماویس کوترل است.
شارلوت مری ماتیسن (Charlotte Mary Matheson)، بارها دالتون را در موقعیت‌های تصمیم‌گیری قرار می‌دهد و گویی می‌خواهد به دالتون یادآور ‌شود این راهی است که خودش انتخاب کرده و اکنون باید تصمیم بگیرد آیا حاضر است باز هم برای عشق هزینه‌ای بپردازد؟ کتاب رمان پر مجادله‌های درون دالتون را با دقت بسیار شرح می‌دهد و ما را در یأس‌ها، عاشقانه‌ها و رنج‌های او شریک می‌کند. در میانه کتاب از خود می‌پرسیم معنای زندگی ما چیست؟ آیا چیزی جز عشق است؟ زمانی که دالتون به پاسخ این سؤال مطمئن می‌شود داستان به اوج خود می‌رسد و صحنه‌های عاشقانه بی‌نظیری خلق می‌شود که احساسات هر انسانی که عشق را تجربه کرده بر می‌انگیزد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
فرشته محزون در 2 سال پیش

سوالات خود را بپرسید