کتاب نفیس دیوان حافظ چرم

انتشارات ملینا
(2 نظر)

4.5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کتاب نفیس دیوان حافظ چرم

 

سایر توضیحات:

  • این کتاب نفیس شامل اشعار خواجه شمس الدین حافظ شیرازی به صورت کامل همراه با قاب بازشو (جعبه دار) می باشد که با کاغذ گلاسه، چاپ 5 رنگ بسیار زیبا، جلد و قاب چرم مصنوعی با طرح برجسته در قطع وزیری به چاپ رسیده و در دسته کتاب های نفیس مورد توجه قرار گرفته است.

 

ارسال ۲۴ تا ۴۸ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

خواجه شمس‌الدین محمد شیرازی متخلص به "حافظ"، غزلسرای بزرگ و از خداوندان شعر و ادب پارسی است. وی حدود سال ۷۲۶ هجری قمری در شیراز متولد شد. علوم و فنون را در محفل درس استادان زمان فراگرفت و در علوم ادبی عصر پایه‌ای رفیع یافت. خاصه در علوم فقهی و الهی تأمل بسیار کرد و قرآن را با چهارده روایت مختلف از بر داشت. "گوته" دانشمند بزرگ و شاعر و سخنور مشهور آلمانی دیوان شرقی خود را به نام او و با کسب الهام از افکار وی تدوین کرد. دیوان اشعار او شامل غزلیات، چند قصیده، چند مثنوی، قطعات و رباعیات است. وی به سال ۷۹۲ هجری قمری در شیراز درگذشت. آرامگاه او در حافظیهٔ شیراز زیارتگاه صاحبنظران و عاشقان شعر و ادب پارسی است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
کاربر در 3 سال پیش

خیلی خوب بود

سعدی در 3 سال پیش

سوالات خود را بپرسید