کتاب آیلتس کمبریج آکادمیک IELTS Cambridge 13 همراه با CD

کتاب سرای کلام

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کتاب آیلتس کمبریج آکادمیک IELTS Cambridge 13 همراه با CD

 

مشخصات کتاب آیلتس کمبریج آکادمیک IELTS Cambridge 13 همراه با CD

  • نویسنده : کمبریج
  • انتشارات : جنگل
  • شامل راهبردها و توضیحات آموزشی کامل همراه با تمرین‌های اصولی و طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ نامه
  • شامل  4 نمونه آزمون کامل جنرال و آکادمیک
  • آموزش سیستم محاسبه نمره آیلتس
  • لوح فشرده و فایل‌های صوتی این کتاب یادگیری و مطالعه کتاب به‌صورت خودخوان را برای زبان آموزان فراهم کرده است.

 ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

یکی از مهم‌ترین اهدافی که افراد مختلف به جهت آن یادگیری زبان انگلیسی را انتخاب می‌کنند، شرکت در  آزمون‌های بین‌المللی ازجمله تافل و آیلتس است. چراکه قبولی در این آزمون‌های مهم و سرنوشت‌ساز تنها به مهارت‌های تقویت‌شده زبان آموزان نیاز دارد.

آزمون آیلتس در دو نوع جنرال و عمومی در مراکز آموزشی سراسر دنیا برگزار می‌شود. زبان آموزان برای آمادگی بیشتر قبل از امتحان نیازمند هستند منابع آزمون آیلتس را به‌خوبی مطالعه کرده و این کتاب‌های جامع و کامل را به‌خوبی بشناسند.

مجموعه کتاب‌های IELTS Cambridge در سیزده جلد و با سطوح مختلف به زبان آموزان عرضه می‌گردد. همان‌طور که از نام این کتاب مشخص است، آیلتس کمبریج یکی از مهم‌ترین کتاب‌های منتشرشده نشر کمبریج است که انتشارات جنگل آن را در ایران چاپ و منتشر کرده است. کلیه درس‌نامه‌های جامع این کتاب شامل راهبردها و توضیحات آموزشی کامل بعلاوه تمرین‌های اصولی و طبقه‌بندی‌شده منطبق با هر درس است. کلیه تمرین‌های موجود در کتاب نیز با یک پاسخ‌نامه ارائه‌شده تا زبان آموزان بتوانند پس از حل آن‌ها پاسخ درست تمرین‌ها را با پاسخ خود مقایسه کنند.

جلد آخر یعنی شماره سیزده کتاب آیلتس کمبریج ازجمله مهم‌ترین و باارزش‌ترین نسخه از این کتاب است چراکه پیشرفته‌ترین درس‌نامه‌ها و کلیدی‌ترین موارد آموزشی در این کتاب گنجانده‌شده است.  مطالعه IELTS Cambridge 13 Academic برای آن دسته از داوطلبان و شرکت‌کنندگان آزمون‌های آیلتس آکادمیک، علاقه‌مندان به تدریس زبان انگلیسی و یا علاقه‌مندان به یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی در سطح پیشرفته پیشنهاد می‌شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید