مداد فابر کاستل

فروشگاه آریا
(1 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

مداد مشکی و مداد قرمز فابر کاستل 
 

-برند: فابر کاستل 

-رنگ : مشکی ، قرمز 

- لوازم تحریر

-مداد تحریر

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برند فابر کاستل از بزرگترین و پرفروش ترین لوازم تحریر میباشد که سایر نوشت افزار ها مانند خودکار و پاک کن و تراش و دیگر لوازم اداری را شامل میشود. این برند قدمت بالایی در تولید ابزار طراحی و لوازم تحریر فانتزی دارد. شرکت اصلی برند فابر کاستل در آلمان مستقر می باشد و در سرتاسر جهان ۱۴ کارخانه و ۲۰ واحد فروش را به خود اختصاص داده است.
 باتوجه به شروع مدارس و شور وشوق دانش آموزان برای خرید لوازم التحریر و نوشت افزار، آفر مداد مشکی فابر کاستل در نوع Hb ارائه شده که به عنوان ابزاری برای نوشتن مناسب فرزندان شما میباشد. این مداد اثری ماندگار داشته و رنگ مناسبی بر روی کاغذ بر جای می گذارد. بواسطه ی جنس مناسبش به راحتی نمی شکند، خوب تراشیده می شود همچنین مداد قرمز فابرکاستل برای نشانه گذاری و نوشتن تیتر نیز جنسی مشابه مداد مشکی دارد که همیشه در کنار مداد مشکی برای فروش قرار میگیرد و جز مدادهای پر فروش در سال های اخیر میباشد.
طراحی مدادهای فابرکاستل بصورت شش ضلعی میباشند که براحتی در دست قرار میگیرند و میتوانید به آسانی و سرعت بیشتر به نوشتن بپردازید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
لیدا محمدی در 4 سال پیش

جنسش تعریفی نداشت با اینکه فایبر بود

سوالات خود را بپرسید