مداد رنگی 12 رنگ فابر کاستل مدل Classic

فروشگاه آریا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

مداد رنگی 12 رنگ فابر کاستل مدل Classic

 

- برند : Faber-Castell 

-دسته بندی : مداد 

-مدل : کلاسیک

-رنگ‌های موجود در بسته : 12 عدد

ویژگی های مداد رنگی 12 رنگ فابر کاستل مدل کلاسیک

  • جنس جعبه : مقوایی

  •  مناسب برای کودکان بالای 3 سال

  • کاملاً غیر سمی

  •  دارای بدنه‌ی چوبی با طراحی کلاسیک شش ضلعی

  •  دارای نوک مقاوم

  •  دارای رنگ‌های درخشان و شفاف

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

اغلب کودکان از بازی‌کردن با رنگ‌ها و ترکیب‌کردن آن‌ها لذت می‌برند. پدر و مادر با کمی دقت بیشتر در نقاشی کودک می‌توانند تا حد زیادی با روحیه، احساسات و علاقه‌مندی‌های او آشنا شوند.

 بدنه‌ی این مداد رنگی به کلاسیک‌ترین شکل ممکن مداد – یعنی شش‌ضلعی- طراحی و از جنس چوب ساخته شده است. این بدنه‌ی شش‌ضلعی به مداد شکل ارگونومیکی داده است که در استفاده‌ی طولانی‌مدت، دست را خسته نمی‌کند و به آن آسیبی نمی‌زند. شش‌ضلعی‌بودن بدنه از لیزخوردن مداد در دست یا روی میز هم جلوگیری می‌کند. نوک این مدادها دربرابر فشار بسیار مقاوم است و نمی‌شکند. به‌علاوه تمامی رنگ‌های موجود در این بسته‌ی 24عددی، درخشان و شفاف هستند. این رنگ‌ها را می‌توان به‌سرعت و به‌آسانی با هم ترکیب کرد. مزیت مهم این مداد رنگی‌ها، دوام رنگشان است. با این ویژگی شما می‌توانید نقاشی‌های کودک خود را برای سال‌های طولانی نگه دارید. مداد رنگی کلاسیک فابر کاستل کاملا غیرسمی است و شما دیگر نگران مسموم‌شدن کودکتان در صورت تماس مداد رنگی با دهان یا چشم او نخواهید بود.در بسته‌بندی مقوایی این مداد رنگی، یک تراش نیز به‌عنوان هدیه قرار داده شده است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید