مجموعه کتاب های آموزشی Oxford Word Skills

کتاب سرای کلام

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

مجموعه کتاب های آموزشی Oxford Word Skills

 

-هر کتاب WORD SKILL بیش از دو هزار واژه پر کاربرد و رایج روزمره و آکادمیک را با به کارگیری راهبردهای پویا و به روزدر زمینه یادگیری واژگان در بافت مربوطه ارائه می دهد.موضوع هر کتاب بسیار متنوع و گسترده بوده و هرگز موجب یکنواخت ساختن روند آموزشی نمی شود.هر کتاب نزدیک به هشتاد درس را در خود جای داده است، و همان طور که پیش تر نیز گفته شد، این مجموعه کتاب ها در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته عرضه می گردد.

-برنده جايزه از اتحاديه زبان انگليسي ادينبورگ در سال 2009 

-هر یک از سطوح این مجموعه 2000 لغت را در بر دارد

-نوشتار به زبان انگليسي و تمرين واژگان با استفاده از فرهنگ لغات

 

-ارسال کالا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

یادگیری زبان انگلیسی یک باید است. عصر کنونی عصر ارتباطات و تعامل های فرا مرزی است و یادگیری یک زبان خارجی یا بین المللی مانند زبان انگلیسی یک نیاز مبرم برای همه و به خصوص آن دسته افرادی است که به دنبال آینده ­ای درخشان و تضمین شده در زمینه شغلی، تحصیل و پیشرفت شخصی هستند. کتاب های مختلفی در زمینه آموزش لغت وجود دارند. این کتاب ها از سوی انتشارات مختلفی تولید و متشر شده است. زبان انگلیسی دارای دایره واژگان بسیار گسترده ای هست و تنها با تمرین و تکرار و روش مناسب میتوان بر موقعیت های کاربردی زبان تسلط یافت. از خصوصیات کتاب های Oxford Word Skills آموزش لغات زبان انگلیسی به صورت دسته بندی است. از طریق این کتاب ها، زبان آموزان می توانند با لغات موجود به صورت موضوعی آشنا شوند. در حقیقت زبان آموزان و یا علاقه مندان زبان انگلیسی می توانند لغات مورد نظر خود را از طریق این کتاب ها استخراج و مورد استفاده قرار دهند. کتاب های Oxford Word Skills در سه سطح منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. سطح یک این کتاب نسبت به سایر کتاب های موجود در این مجموعه ساده تر است و به مرور بر دشواری لغات آن در کتاب های دیگر افزوده می شود. علاقه مندان می توانند از این کتاب ها به عنوان منابع غنی جهت پیدا کردن و به دست آوردن لغات مورد نیاز خود استفاده کنند.

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

زهرا عفیفی در 3 سال پیش

سلام. 3عدد کتاب و سایز بزرگ باهم بفروش میرسه یا هرکدام جداگانه این قیمت؟

مدیر فروشگاه

سلام و عرض ادب جدا هم می تونید خرید کنید.

نیلوفر در 3 سال پیش

تو دیجی کالا این کتاب رو سایز کوچیک میفروشه میشه لطفا اینم جواب بدید که سایز کوچیک هست یا همون سایز اصلیه کتاب؟؟؟

مدیر فروشگاه

سلام و عرض وقت بخیر سایز استاندارد هستش- سایز بزرگ یا به اصطلاح سایز رحلی