جا قاشق چنگال طرح پیوتر

لوازم خانگی مختارنامه
(3 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : جای قاشق و چنگال 

- جنس : پلاستیک فشرده

- طرح : طرح برجسته طرح پیوتر

- ابعاد : 7*9.5*22

- مناسب برای استفاده جای شکلات 

- مناسب برای جای جواهرات

- مناسب برای کادوئی

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

جعبه جواهرات پیوتر با طرح سیاه قلم می باشد. نقوش برجسته ی گل رز، طرح زیبایی به این جعبه جواهرات داده است. این جعبه دارای سه محفظه جداگانه است که محفظه وسطی، محل قرار گیری حلقه و محفظه های کناری محل قرار گیری زنجیر و دستبند و غیره می باشد. پیوتر آلیاژی از جنس روی می باشد که آن را به رنگ های مختلفی در می آورند، رنگ پیوتر دایمی بوده ولی نباید به هر دلیلی سطح آن خش دار شود که باعث از بین رفتن براقی آن می شود. و البته کلیه ی محصولات پیوتر رویه لاک دار می باشند که در مجاورت مواد شیمیایی تغییر رنگ می دهند بنابراین بهتر است از شستشوی آنها با مواد شیمیایی خودداری شود. این محصولات در جعبه های کادوئی ارسال می شوند و شما به راحتی می توانید هر یک از محصولات پیوتر را برای کسانی که دوست دارید خریداری کرده و به عنوان هدیه ارسال کنید.

جا قاشق چنگال طرح پیوتر از جنس پلاستیک فشرده تولید  است . قسمت بیرونی جاکاردی کاملا  طرح پیوتر بوده و قسمت داخلی جا کاردی با جنس مخملی  پوشانده شده است . از این محصول به عنوان محلی برای نگهداری انواع کارد و چنگال و هم چنین انواع قاشق و چنگال می توانید استفاده کنید . از استفاده های دیگر این محصول می توان به عنوان جای جواهرات و یا شکلات نیز استفاده نمود .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید