اسپرسو ساز دستی

لوازم خانگی مختارنامه
(3 نظر)

4.3


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : اسپرسو ساز دستی

- جنس : استیل

- مدل : 2CUP الی 6CUP

- دارای سه بخش مجزا :

  • قسمت زیرین ‏‏:‏‏ دارای سوپاپ اطمینان جهت جوش آوردن و تولید بخار آب تحت فشار
  • قسمت میانی ‏‏:‏‏ توری محل قرار گیری پودر قهوه که بخار تولیدی از روی آن عبور کرده و از طریق لوله تعبیه شده روی آن وارد بخش فوقانی می گردد
  • قسمت فوقانی ‏‏:‏‏ ظرف درب دار مخصوص محل جمع شدن قهوه تولید شده توسط بخار

- برای تهیه قهوه اسپرسو در منزل یا محل کار شما هم بسیار مناسب می باشد.

- قابلیت قرارگیری روی شعله گاز قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

به سادگی با اسپرسو ساز دستی به طعم بی نظیر یک شات قهوه ی اسپرسو با کرما مناسب برسید.

اسپرسوساز گازی امکان تهیه یک یا چند فنجان قهوه خوش طعم وعطر را به سرعت و به آسانی فراهم می آورد. ظرفیت های ۲ تا ۱۲ نفره در مدل های مختلف قابل انتخاب می باشند.جمع جور بودن ٬ راحتی و اسانی در کاربرد٬ شتستشوی آسان٬ قابل استفاده در منزل یا هرجای دیگر کم و زیاد کردن پودر قهوه و تنظیم آن بطور دستی بعد از چند بار تجربه ٬هزینه پایین نسبت به دستگاه های اتومات را میتوان از مزیت های گوناگون این محصول دانست.

نحوه کار با اسپرسو روی گاز(طرز تهیه اسپرسو با موکاپات):

به اندازه نفراتی که می‌خواهید آب سرد(برای هر نفر یک کاپ) را درون محفظه پایینی دستگاه بریزید. نکته‌ی مهم آن است که حتما آب باید پایین‌تر ازسوپاپ دستگاه(زائده در بخش بیرونی) باشد و یک مقدار کم هم اضافه برای اینکه همیشه در ته ظرف پایینی باقی خواهد ماند.

به ازای هر نفر یک قاشق مرباخوری پر قهوه را درون بخش میانی بریزید و با وسیله ای مثل قاشق کمی ان را صاف کنید.بخش میانی را روی محفظه‌ی آب قرار دهید و سپس بخش بالایی دستگاه را روی آن قرار دهید. این بخش را به صورت پیچی محکم کنید.

دستگاه را روی شعله کم اجاق قرار دهید و برای چند دقیقه منتظر باشید. اگر درب بالایی دستگاه را باز کنید پس از مدتی می‌بینید که قهوه به بخش بالایی وارد می‌شود.

در مرحله آخر قهوه در بخش بالایی منتقل شده و خبری از فوران قهوه به بخش بالایی نیست. زمان کوتاهی صبر کنید و سپس اجاق را خاموش کنید و قهوه‌تان را سرو کنید. در مرحله آخر نباید بگذارید قهوه‌تان درون محفظه بالایی قل‌قل کند.به توصیه بعضی از دوستان مقدار شیر در قسمت بالایی شکل و طعم کار را عوض می کند. قهوه‌تان را سرو کنید و لذت ببرید.

اگر دوست دارید خودتان یک قهوه اسپرسو دلنشین را تجربه کنید اسپرسوسازهای روگازی با کاربردی مناسب و البته بسیارساده با مقداری پودر قهوه اسپرسوی مناسب می تواند پذیرایی شما را مهیا کند. فقط کافی است چند بار با اسپرسوساز دستی برای خودتان اسپرسو تهیه کنید اونوقت هست که شما قادر خواهید بود با تجربه خودتان غلظت٬طعم٬بو و .... اسپرسو دلخواه را متناسب با خواسته هایتان(با کم وزیاد کردن قهوه٬ تست انواع قهوه٬ ترکیب های قهوه) کشف نمایید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

سیاوش فلاح در 3 سال پیش

سلام این مدل چند نفره هست؟

کارشناس شیراز تخفیف( Miss sh )

کاربر عزیز مدل 6 کاپ را موجود داریم

فهیمه طحانی در 3 سال پیش

سلام.چه فرقی بین بقیه مدل های پیشنهادی هست که قیمتها متفاوت هستن؟

کارشناس شیراز تخفیف( Miss sh )

کاربر عزیز تفاوت قیمت به دلیل سایزبندی اسپرسوساز می باشد سایزهای بزرگتر قیمت بالاتری دارد