گوشت کوب 4 کاره دسینی مدل DS-5822

سمیه سنجانکی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

گوشت کوب 4 کاره دسینی مدل DS-5822

 

مشخصات گوشت کوب 4 کاره دسینی مدل DS-5822
این همزن 4 کاره محصولی از برند معتبر دسینی و مدل 5822 DESSINI می باشد که سابقه درخشانی در تولید انواع لوازم خانگی دارد و شما می توانید با ارامش محصولات این برند را تهیه نمایید. همانطور که می دانید این برند متعلق به کشور ایتالیا می باشد که کیفیت خارق العاده ای در تولید محصولات خود ارائه می کند. دسینی مدل 5822 دارای موتوری قدرتمند است که می توانید به راحتی از آن برای خرد و پوره کردن مواد غذایی استفاده کنید.در ضمن بدنه ان از فلز ضد زنگ و تیغه ها و باقی ادوات ان استیل ضد زنگ میباشد شما با خرید این محصول از برند معتبر دسینی می توانید با قیمت مناسب بهترین محصول چندکاره را برای آشپزخانه مدرن خود تهیه کنید.

 

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

این همزن 4 کاره محصولی از برند معتبر دسینی و مدل 5822 DESSINI می باشد که سابقه درخشانی در تولید انواع لوازم خانگی دارد و شما می توانید با ارامش محصولات این برند را تهیه نمایید. همانطور که می دانید این برند متعلق به کشور ایتالیا می باشد که کیفیت خارق العاده ای در تولید محصولات خود ارائه می کند.  دسینی مدل 5822 دارای موتوری قدرتمند است که می توانید به راحتی از آن برای خرد و پوره کردن مواد غذایی استفاده کنید.در ضمن بدنه ان از فلز ضد زنگ و تیغه ها و باقی ادوات ان استیل ضد زنگ میباشد شما با خرید این محصول از برند معتبر دسینی می توانید با قیمت مناسب بهترین محصول چندکاره را برای آشپزخانه مدرن خود تهیه کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید