گوشت کوب برقی فوما مدل FU_929

ظروف آشپزخانه مرکزی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

گوشت کوب برقی فوما مدل FU_929

 

مشخصات گوشت کوب برقی فوما مدل FU_929

  • ابعاد : 6.5x6.5x37.5 سانتی‌ متر
  • وزن : 0.600 کیلوگرم
  • توان : 500 وات
  • جنس تیغه ها : استیل ضدزنگ
  • دارای دو سرعت مختلف
  • تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب : دو پره
  • طراحی ارگونومیک

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

امروزه برای آشپزی راحت و بی دردسر لوازم خانگی های مختلفی توسط برندهای مختلفی وارد بازار می شوند. گوشت کوب « Hand Blender » یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه بوده که با داشتن آن تهیه پوره و مخلوط کردن مواد غذایی برایتان به شیوه ی بسیار راحتی انجام می شود. 

گوشت کوب برقی فوما FU-929 یکی از محصولات ارزان قیمت و کاربردی برند فوما بوده که با کمک آن می توانید انواع سوپ، پورههای خوشمزه و سس را در مدت زمان کوتاهی آماده کرد. گوشت کوب برقی فوما مدل FU-929 به لطف داشتن موتوری با توان 500 وات آماده سازی و طبخ وعده های غذایی سالم را بدون صرف کمترین انرژی فراهم می سازد. این مدل گوشت کوب برقی فوما از قابلیت تنظیم سرعت « SPEED CONTROL » برخوردار بوده و در دو سرعت کم و زیاد قابل استفاده می باشد. طراحی و ساخت این گوشت کوب به گونه ای بوده که برای نگه داری آن کمترین فضا نیاز است. تیغه های لیزری با استحکام بالایی که دارند از عهده ی له کردن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی به راحتی برمی آید. در مورد میله ی این گوشت کوب نیز می توان گفت که ساخت آن با مواد استیل صورت گرفته و قابلیت ضد زنگ بودن آن به افزایش طول عمر محصول منجر می شود. این گوشت کوب تک کاره با قیمت مناسبی که دارد، نقش دستیار توانمند را در آشپزخانه می تواند به خوبی برایتان ایفا کند و آشپزی با آن دلچسب تر خواهد شد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید