پک سه مرحله ای شش ماهه فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

میرآب سان پارس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

پک سه مرحله ای شش ماهه فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

 

ویزگی‌های پک سه مرحله ای شش ماهه فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی:

_فیلتر مرحله اول (الیافی):

  • این فیلتر معمولاً نوعی فیلتر الیافی است که فشردگی 5 میکرون دارد و برای حذف انواع سختی آب مانند گل و لای، شن و ماسه، براده‌های آهن و... و در واقع ذرات بزرگ‌تر از 5 میکرون کار گذاشته می‌شود. این پیش فیلتر مرتباً و حداقل 6 ماه یک بار باید تعویض شود. کیفیت این فیلتر ها اغلب به وزن فیلتر و جنس الیاف شناخته شده بستگی دارد که نمونه های داخلی که اغلب برچسب وارداتی دارند با وزن حدود 110 گرم و کیفیت پایین در بازار موجود هستند.

_فیلتر مرحله سوم (CTO):

  • این فیلتر از کربن فشرده استوانه‌ای شکل ساخته شده که دور تا دور آن با نوار توری شکل پوشانده می‌شود.. عملکرد آن مشابه فیلتر کربن (UDF) بوده و تکمیل کننده فرایند تصفیه آن است، این فیلتر علاوه بر حذف باقی آلاینده های شیمیایی آب مانند کلر و مشتقات آن نظیر تری هالومتان و همچنین باعث شفافیت و از بین رفتن رنگ، بو و طعم نامطبوع آب شده و قادر به حذف ذرات کربنی آزاد است. زمان تعویض آن هم مشابه مرحله دوم نسبت برابر دارد با میزان آلاینده‌های شیمیایی و مصرف آب ، تقریبا زمان مناسب برابر با 6 ماه برای آب های شهری و برای منابع دیگر آب بسته به دو پارامتر ذکر شده متفاوت است.

_فیلتر مرحله دوم (UDF):

  • این فیلتر که به کربن پوری نیز معروف است از یک پوسته‌ی پر شده از کربن اکتیو به صورت دانه‌ای تشکیل شده و بعنوان فیلتر مرحله دوم در دستگاه‌های تصفیه اب خانگی بکار می‌رود. این فیلتر باعث حذف برخی آلاینده‌های شیمیایی آب مانند کلر و مشتقات آن نظیر تری هالومتان و همچنین باعث شفافیت و از بین رفتن رنگ، بو و طعم نامطبوع آب می‌شود. زمان تعویض آن بسته به میزان آلاینده های شیمیایی و مصرف آب ، تقریبا برابر با 6 ماه برای آب‌های شهری و برای منابع دیگر بسته به دو پارامتر ذکرشده مختلف دارد.

 

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

اغلب دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار، 6 مرحله‌ای هستند که هر کدام از فیلترها وظیفه مشخصی دارند. چک کردن و تعویض به موقع فیلترها اصلی ترین نکته پس از خرید دستگاه‌های تصفیه آب می‌باشد. فیلترها قلب دستگاه تصفیه آب شما هستند و با تعویض سر وقت آنها، سلامت آب مصرفی شما تظمین می‌شود.

<video controls width="100%"> <source src="https://awaterz.com/file_upload/1594805759.mp4" type="video/mp4"> Your browser does not support the video tag. </video>

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید