فیلتر داخلی atlantis یخچال ساید مدل samsung

میرآب سان پارس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

فیلتر داخلی atlantis یخچال ساید مدل samsung

 

مشخصات:

  • کربن این فیلترها از پوست نارگیل تامین شده و دارای استاندارد های جهانی Water_quality و CE و NSF نشان تضمین کیفیت و سلامت محصول را دارد.
  • این فیلتر ها علاوه بر اصلاح بو و طعم نامطبوع ورودی به یخسازها میتوانند کلر و املاح ، ذرات Particulate Class III ، سرب ، آترازین ، کربوفوران ، لیندان ، توکسافن ،جیوه ، آزبست ، بنزن ، کلروبنزن را از آب جدا کرده و با وزن سبک و کمتر از 300 گرم و همچنین سهولت نصب گزینه خوبی برای یخچال های ساید است.
  • این فیلتر ها دارای بارکد و شناسه معتبر میباشند و بیشتر برای یخچال های سامسونگ کاربرد دارند

 

ارسال ۲۴ تا ۴۸ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

بسیاری از یخچال ها و ساید ها فیلتر تصفیه ندارند یا فیلتر های تصفیه داخلی دارند که تاثیر چندانی در کیفیت آب ورودی به یخچال ندارد و امکان گرفتگی شیلنگ ورودی آب بر اثر املاح و همچنین خرابی زود هنگام یخچال شما را چند برابر می‌کند. این فیلتر ها بخاطر ظرفیت 2000 لیتر تا 12 ماه شما را از هر نوع تصفیه اضافه‌ای بی نیاز می‌کند. فیلترهای خارجی یخچال هیچگونه ارتباطی با برند و مدل یخچال شما ندارد و می‌توانید هر نوع فیلتری را بر روی یخچال آشپزخانه تان نصب کنید اما کیفیت فیلتر انتخابی و انتخاب یک برند معتبر شما را از شر هزینه‌های سرسام آور تعمیرات یخچال و یخساز آن بی نیاز کند.
کربن این فیلتر ها از پوست نارگیل تامین شده و دارای استاندارد های جهانی Water_quality و CE و NSF نشان تضمین کیفیت و سلامت محصول را دارد. این فیلتر ها علاوه بر اصلاح بو و طعم نامطبوع ورودی به یخسازها میتوانند کلر و املاح، ذرات Particulate Class III ، سرب ، آترازین ، کربوفوران ، لیندان ، توکسافن ،جیوه ، آزبست ، بنزن ، کلروبنزن را از آب جدا کرده و با وزن سبک و کمتر از 300 گرم و همچنین سهولت نصب گزینه خوبی برای یخچال های ساید شما میباشد.
این فیلتر ها دارای بارکد و شناسه معتبر میباشند و بیشتر برای یخچال های سامسونگ کاربرد دارند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید