not loaded

رسوب گیر پلی فسفات پکیچ و آبگرمکن کارینو

میرآب سان پارس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

رسوب گیر پلی فسفات پکیچ و آبگرمکن کارینو

 

مشخصات رسوب گیر پلی فسفات پکیچ و آبگرمکن کارینو

  • کم وزن
  • کاملا سریع و آسان نصب میگردد.
  • رسوب گیر پلی فسفات کارینو شامل یک کارتریج(هوزینگ )سنگ پلی فسفات می باشد که در ورودی دستگاه پکیج نصب می شود و برای آبهایی با سختی بین 120 تا 400 توصیه میشود.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

هوزینگ های ضد رسوب کارینو با استفاده از پلی فسفات بکار رفته راه حلی کارآمد جهت حذف هزینه های تعمیر و گرفتگی پکیج ، شوفاژ و آبگرمکن ها میباشد.
همچنین از این هوزینگ های پلی فسفات ها در باقی تاسیسات نظیر انواع پکیج های حرارتی، بویلر ها ،انواع مبدلهای حرارتی ،انواع منابع دوجداره و کویلی ذخیره آب گرم مصرفی، ماشین های لباس شویی و ظرف شویی ، استخر، سونا، جکوزینیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی و جلوگیری از رسوب گیری استفاده میشود.
رسوب ها حاصل از جمع شدن مواد معدنی موجود در آب لوله کشی منازل و تأسیسات می باشد و زمانی شکل میگیرند که آب گرم شود یا مقداری از آن تبخیر گردد. این رسوبات که اغلب از کلسیم و منیزیم تشکیل شده اند از اصلیترین عوامل فرسایش و پوسیدگی در تأسیسات حرارتی و برودتی میباشند . در کنار فرسایش و خوردگی پکیج و آبگرمکن ها ، وجود رسوبات مقدار زیادی از انرژی مصرفی دستگاه را نیز به دلیل عدم تبادل حرارت به هدر میدهد و هزینه های سرسام آوری را به بار میاورد.
تری پلی فسفات سدیم که به اختصار پلی فسفات سدیم نیز نامیده میشود این ترکیبات شیمیایی در درجه حرارت 35 تا 90 درجه و همچنین با حداکثر سختی کل ۵۰۰ قابلیت کارایی دارند.
حل شدن اندکی پلی فسفات در آب عبوری مانع بوجود آمدن کربنات های نامحلول در لوله ها و در نتیجه باعث جلوگیری از بوجود آمدن رسوبات در سیستم می گردد؛ همچنین یون های آزاد را مهار و مانع از ته نشینی رسوبات و تشکیل رسوب کلسیت میشود و از سختی آب میکاهد.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید