دستگاه 7 مرحله ای مونتاژ با لوازم وارداتی

زلال نوش

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

دستگاه 7 مرحله ای مونتاژ با لوازم وارداتی


مشخصات دستگاه 7 مرحله ای مونتاژ با لوازم وارداتی سافت

  • بدنه فلز با فایبرگلاس به درخواست مشتری
  • مخزن تانک پک تایوان
  • شیراهرمی
  • فیلتر محافط سیران
  • ارسال و نصب رایگان
  • 18 ماه گارانتی

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

به دلیل اهمیت بیشتر سلامت آب آشامیدنی اغلب افراد تصفیه آب آشامیدنی خود را نسب به مصارف دیگر در اولویت قرار می دهند و مایلند آن بخش کوچکتری از آب مصرفیشان که در واقع برای شرب و پخت و پز استفاده می شود بصورت دقیق تصفیه شود. برای این نوع مصرف با توجه به دلایلی که در ذیل به آن اشاره می کنیم توصیه می شود از دستگاه تصفیه آب که در آشپزخانه و زیر سینک ظرفشویی نصب شده و توسط شیر جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد استفاده شود.

الف) از آنجا که این دستگاه ها در آشپزخانه و در آخرین نقطه شبکه لوله کشی توزیع آب نصب می شوند امکان آلودگی دوباره در طول مسیر وجود ندارد.

ب) بهترین روش برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده از سیستم های اسمز معکوس (RO) می باشد همچنان که این سیستم دارای دقت فوق العاده بالايي می باشد قیمت آن نسبت به سیستم های دیگر نسبتا بالاتر بوده و بدلیل سیستم RO آن که کار جداسازی آب را انجام می دهد قسمتی از آب را بعنوان پس آب وارد فاضلاب می کند اگر این دستگاه در ورودی ساختمان جهت تصفیه کل آب مصرفی نصب شود میزان دور ریز آب بالا رفته و به دلیل نیاز به دستگاه بزرگتر هزینه راه اندازی بالاتری دارد. در صورتی که می توان تصفیه ورودی را با دستگاه های ساده تری که ارزانتر بوده و دور ریز آب ندارند انجام داده و برای تصفیه آن بخش کوچکتری از آب که برای شرب و پخت و پز استفاده می شود از دستگاه های دقیقتر مانند دستگاه های RO زیر سینکی در آشپزخانه استفاده نمود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید