جادستمال توالت نیاما

24 درجه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

جادستمال توالت نیاما

 

مشخصات جادستمال توالت نیاما
• رعایت نکات و استاندارد بهداشتی مواد اولیه بکار برده شده در تولید جا دستمال را در نظر داشته باشید.
1. جنس بدنه‌ی جا دستمال باید از موادی با استاندارد بهداشتی باشد و همچنین امکان نظافت آسان و کامل آن فراهم باشد. تا خود جادستمال به عاملی برای انتقال بیماری تبدیل نشود.
2. طریقه‌ی نصب و سهولت نصب جادستمال در سرویس بهداشتی را نیز در نظر داشته باشید. نصب آسان و مستحکم جا دستمال بر روی دیوار را در نظر بگیرید.
3. استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در ساخت محصول که دوام و ماندگاری را به همراه دارد. ماندگاری ، دوام و کیفیت شرط خرید هر محصولی می‌باشد.
4. در آخر زیبایی و طراحی جادستمال است که می‌تواند به عنوان یک اکسسوری به زیبایی و طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بسیار کمک کند. این موضوع به همخوانی محصول با دکوراسیون سرویس بهداشتی شما و همچنین سلیقه شما بازمی‌گردد.

 

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

زیبایی سرویس بهداشتی یکی از ملزوماتی است که باید رعایت کنیم. استفاده از وسایل شیک و با کیفیت به این زیبایی می افزاید.

یکی از راه های آن استفاده از طراحی زیبای جادستمال است که می‌تواند به عنوان یک اکسسوری به زیبایی و طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بسیار کمک کند. این موضوع به همخوانی محصول با دکوراسیون سرویس بهداشتی شما و همچنین سلیقه شما بازمی‌گردد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید