ست سه تایی اینتسا ویتاچل کیفی - Intesa

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : ست سه تایی اینتسا ویتاچل کیفی - Intesa

- ست کادویی شامل :

  • افتر شیو 100 میل
  • ژل اصلاح 200 میل
  •  دئودورانت 150 میل

 

- در بسته بندی کیفی با آرم اینتسا

- افترشیو فاقد الکل

- مناسب برای پوست های حساس

-خاصیت تسکین دهندگی پس از اصلاح

- جلوگیری از خشکی و پیری پوست

- جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست

- کمک به تنفس و طراوت بخشی پوست

- ژل اصلاح حاوی آلوئه‌ورا

- آرامش بخش و مرطوب کننده پوست

- دارای ویتامین B و عصاره بادام برای ایجاد نرمی و لطافت بیشتر

- اسپری با ماندگاری 24 ساعته

- آنتی باکتریال

- محافظت کننده پوست

- کشور سازنده : ایتالیا

- کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ست سه تایی اینتسا ویتاچل جعبه ای - Intesa Vitacell After Shave Balm, Shaving Gel, Deodorant Perfume

بسته بندی کیفی این محصول آن را به یک انتخاب خوب جهت استفاده در سفر تبدیل کرده است. به طور کلی شیراز تخفیف این پکیج کامل و با کیفیت را به عنوان یک خرید کامل و جامع و یا یک هدیه با بسته بندی فوق العاده به شما پیشنهاد می کند.

تراشیدن صورت، یکی از عوامل استرس‌زا برای آقایان است. از آن‌جا که معمولا بسیاری از آقایان به صورت روزانه و یا یک روز درمیان به این عمل می‌پردازند، نگران احتمال سوزش، خارش، زخم و ایجاد آلرژی پوستی هستند. این امر بخصوص در افراد با پوست حساس می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. برای جلوگیری از عوارض پس از اصلاح و تسهیل روند آن، انتخاب و خرید یک محصول معتبر و مناسب با نوع پوست می‌تواند راه‌حل خوبی باشد.


محصولات ویتاچل از برند اینتسا مناسب برای پوست حساس آقایان است. افتر شیو مردانه این پکیج به دلیل عدم استفاده از الکل در فرمولاسیون خود برای پوست‌های حساس طراحی شده است. این افتر شیو دارای خاصیت تسکین دهندگی پس از اصلاح، جلوگیری از خشکی و پیری پوست است و موجب جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست و کمک به تنفس و طراوت بخشی پوست می‌شود. ژل اصلاح ویتاچل موجود در این پک سه عددی به دلیل دارا بودن گیاه آلوئه‌ورا خاصیت آرامش بخشی و مرطوب کنندگی پوست را دارد. همچنین این ژل اصلاح در بافت خود از ویتامین B و عصاره بادام استفاده کرده است تا سلول‌های پوستی را غنی نموده و به آن‌ها نرمی و لطافت را القا کند. در هنگام مصرف این محصول اینتسا ابتدا پوست خود را مرطوب کرده و سپس مقداری از آن را با نوک انگشتانتان روی پوست پخش کنید و به آرامی ماساژ دهید. در نهای عمل اصلاح را شروع کنید. و در نهایت دئودورانت ویتاچل یک اسپری بدن باماندگاری طولانی است و در حدود 24 ساعت بر پوست اثر دارد و حس تازگی و نشاط را در طول روز به شما می‌بخشد. وجود عصاره‌های گیاهی نظیر گوارانا، کافئین، تورین و چیتوسان در بافت این دئودورانت، ویژگی آنتی باکتریال به آن داده است تا به خوبی از پوست صورت شما محافظت کند.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید