not loaded

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Xtra Cool

(4 نظر)

4.8

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Xtra Cool 

- مناسب براي : آقايان

- نوع : اسپري معمولي

- حجم : 150 ميلي ليتر

- ماندگاري : 48 ساعت

- فاقد الکل

 - حاوی نعناع

مجوز بهداشت:1183052594160220

انقضا: 4/2021

 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Xtra Cool 

بعضي چيزها در عين ناخوشايند بودن هميشه وجود دارند و بهتر است براي رهايي از دست آن ها فکر درستي داشته باشيم. به عنوان مثال بوي بدي که بدن ما آدم ها در زمان عرق کردن خواهد داشت! خود عرق کردن چيز بدي نيست و براي بدن مفيد است، اما به دليل وجود مواد معدني که غدد عرق ترشح مي کنند باکتري هاي زيادي در روي پوست شروع به فعاليت مي کنند و ماحصل غير قابل تحمل مي شود. پس اگر مي خواهيد که عرق شما بوي بدي نداشته باشد بهتر است از محصولاتي که به نام دئودرانت و يا مام شناخته مي شوند و خاصيت بوي بد بدن را تعديل مي کنند استفاده کنيد.
دئودرانت ها(خوشبو کننده ها) مجموعه اي بزرگ اند که ضد عرق ها زير مجموعه اي از آن ها است و به چند شکل متفاوت تلاش مي کنند تا از بوي بد بدن جلوگيري کنند. براي شروع بايد بدانيد که ضد عرق ها به وسيله ترکيبات آلومينيوم منافذ عرق را مي بندند اما دئودرانت با از بين بردن باکتري هاي سطح پوست مانع از ايجاد بوي بد مي شوند. بعضي از اين محصولات هم خصوصيتي دوگانه دارند، يعني هم عطر دانه هايي براي حذف بو دارند و در عين حال قادرند تا از ميزان عرق کردن بکاهند.
اسپري ضدتعريق (Xtra Cool) از پيشنهادهاي شرکت (Rexona) جهت کاهش تعريق بدن است. (Rexona) از سال 1908 ميلادي به توليد محصولات آرايشي و بهداشتي مشغول است و ارائه‌ي بهترين اسپري‌ها از اين برند بعيد نيست. رکسونا اين اسپري را مخصوص آقايان با حجم 150 ميلي‌ليتر توليد کرده است. از ويژگي‌هاي اين اسپري مي‌توان به پودري نبودن آن اشاره کرد اما جهت کارايي بيشتر توصيه مي‌شود تنها روي بدن استفاده شود. استفاده از اين اسپري با وجود ماندگاري 48 ساعته‌، به‌صورت روزانه خواهد بود. اسپري فاقد الکل و داراي رايحه‌ي خنک و تند نعناع است. از مکانيسم کاربري اکستراکول نمي‌توان چشم‌پوشي کرد به‌گونه‌اي که بدون درب بوده اما داراي قفل است تا در اثر فشار در جابجايي اکسير خوش‌بوي شما به‌هدر نرود. پس طراوت خود را به رخ تابستان بکشيد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید