not loaded

کرم پودر کانسیلردار دوسه

(1 نظر)

5

فروشگاه خورشید

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کرم پودر کانسیلر دار دوسه Doucce

کرم پودر کانسیلردار دوسه چه ویژگی هایی دارد؟

  • با پوششی بسیار نرم و لطیف، به راحتی روی پوست گسترده می شود.
  • . این کرم دو منظوره دارای بافتی سبک، نرم و طبیعی میباشد و علاوه بر پوشش بی نظیر آن می توان از کانسیلر موجود در آن برای برطرف کردن رد جوش، لک و یا سیاهی دور چشم استفاده کرد.
  • کرم پودر با کانسیلر DOUCCE دارای ویتامین A و E می باشد که موحب جوانسازی پوست می شود و همین طور SPF موجود در این کرم پودر از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.
  • کرم پودر کانسیلر DOUCCE ضد آب بوده و به راحتی با عرق کردن و شستشوی معمولی از بین نمی رود.
  • پوشش دهی بالای این کرم پودر باعث می شود تمامی نواقص پوست شما پوشیده شود.
  • این کرم پودر در 3 شماره ارائه شده است و مناسب انواع پوست می باشد.

ارسال کالا ۲۴تا ۴۸ساعت پس از ثبت خرید

کالای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کرم پودر خوب کرم پودی است که نرم و سبک باشد و روی صورت شما ماسیده نشود. کرم پودر با کانسیلر برای پوشش دهی صورت و لطافت و روشنی پوست شما مناسب است. کرم پودر کانسیلردار دوسه دارای ویتامین A  و ویتامین B می باشد که این خاصیت موجب روشنی و جوان سازی پوست شما می شود. اگر در صورت خود جای جوش و لک  ، سیاهی اطراف چشم ، تیرگی دور بینی و نواقصی داشته باشید می توانید با خیال راحت روی کرم پودر کانسیلردار دوسه حساب کنید زیرا به خوبی تمامی صورت شما رو می پوشاند و هیچ لکه و منفذی در پوست تان نمی بینید.

این کرم پودر ضد آب بوده و در صورتی که صورت شما عرق کند و با آب تماس پیدا کند به راحتی پاک نمی شود و از بین نمی رود. همچنین کرم پودر کانسیلردار دوسه می تواند مانند ضد آفتاب عمل کند و از پوست شما در برابر نور آفتاب محافظت کند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
سپیده تکرلی در 2 سال پیش

سوالات خود را بپرسید