not loaded

کرم مرطوب کننده و نرم کننده حاوی کیوتن هانادی Moisturizing Q10 Hand And Body Cream

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کرم مرطوب کننده و نرم کننده حاوی کیوتن هانادی Moisturizing Q10 Hand And Body Cream

 

مشخصات:

  • ضد پیری و آنتی اکسیدان
  • تغذیه کننده فوق العاده
  • مناسب برای پوست های چرب
  • کرم مرطوب کننده و نرم کننده حاوی کیوتن هانادی ، کو آنزیم کیوتن یک آنتی اکسیدان طبیعی در درون بدن است که با پیری و عوامل آسیب رسان چون رادیکال های آزاد مبارزه می کند. با بالا رفتن سن تولید این آنزیم در بدن کاهش پیدا می کند. کرم کیوتن با ترکیبات فعال این کمبود را جبران می کند. این کرم ضد پیری و آنتی اکسیدان و رطوبت رسان ، مناسب برای انواع پوست می باشد.

روش مصرف :

  • روزانه به دفعات مورد نیاز، روی پوست تمیز استفاده شود.

 

کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد 

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کرم‌های مرطوب کننده و نرم کننده ها از ملزومات مراقبت از پوست می‌باشند و برای انواع پوست‌ها ضروری است. کرم مرطوب کننده و نرم کننده هانادی حاوی Q10 فواید بسیاری برای پوست دارد. این کرم را بدون میکاپ و حتی به عنوان زیر آرایش می‌توانید استفاده کنید. فرمولاسیون این محصول حاوی آنزیم کیوتن (Q10) جوان کننده و شاداب کننده پوست می‌باشد و دارای خواص ضد چروک و ضد لک است. همچنین در این محصول آنتی اکسیدان برای جلوگیری از پیری زودرس پوست استفاده شده است. از این محصول برای انواع پوست علی الخصوص پوست‌های چرب می‌توان استفاده کرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید