کرم ضد چروک ژاک آندرل

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کرم ضد چروک ژاک آندرل

 

مشخصات کرم ضد چروک ژاک آندرل

  • حجم : 30 میل
  • ضد پیری و افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست
  • حاوی جلبک سبز و قهوه ای(کلپ)؛ آنتی رادیکال و آنتی اکسیدان قوی
  • حاوی روغن جوجوبا؛ مرطوب کننده و آبرسان قوی نفوذ سریع  و موثر
  • رطرف کننده چروک های سطحی(Fine Line)
  • کاهش عمق چروک های عمیق(Wrinkle)
  • آنتی اکسیدان قوی بواسطه دارا بودن ویتامین E (توکوفرول استات)
  • نرم کننده و لطافت بخش پوست و دارای قابلیت نفوذ سریع و موثر

 

کشور مبدا برند : فرانسه

کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

اگر از پوست لطیف صورت مراقبت نشود بازسازی پوست بسیار مشکل خواهد بود ساختار پوست به مرور زمان تغییر کرده و این فرایند بعلاوه عوامل زیست محیطی و استرس ، اشعه نور خورشید و عدم مراقبت صحیح باعث تسریع روند پیری پوست می شود. 

کرم ضدچروک ژاک آندرل، از ترکیبات فعال در فرمولاسیونش استفاده کرده که این ترکیبات باعث رطوبت رسانی عمیق به پوست، تقویت لایه های پوستی، حفظ رطوبت و جلوگیری از پیری زودرس پوست خواهند شد. جلبک سبز- قهوه ای(کلپ) موجود در این کرم منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی(ید) و اسید آمینه های مفید است که علاوه بر تغذیه مناسب پوست، چروک های سطحی را کاهش می دهند و با حفظ تعادل هورمونی، باعث افزایش جریان خون در سطح پوست می شوند. رزوراترول موجود در این کرم یک آنتی اکسیدان قوی برگرفته از روغن هسته انگور است که این ترکیب به طور قابل توجهی به مقاومت پوست در برابر عوامل خارجی مثل اشعه نور خورشید کمک می کند. بیوپپتیدهای به کار رفته در این محصول باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شوند و همچنین به طور قابل توجهی باعث کاهش عمق چروک های عمیق و رفع چروک های سطحی پوست می شوند. روغن جوجوبا موجود هم دارای خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای می باشد که پوست را کاملا نرم و مرطوب می کند و باعث افزایش انتقال مواد موثره موجود در کرم به پوست می شود. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید