کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو بی رنگ

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو بی رنگ

 

مشخصات کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو بی رنگ

  • برند : MQ
  • حجم : 55 میل
  • مناسب برای پوستهای چرب و مستعد جوش و آکنه
  • ساختاری بسیار سبک و محافظت بالا در برابر تاثیرات مخرب  اشعه های مضر UVA وUVB
  •  خاصیت ضد میکروبی و تنظیم کننده چربی پوست
  • دارای خاصیت پاک‌کنندگی و ضد براقی پوست
  •  مقاوم در برابر تعریق
  • کنترل کننده میزان ترشح چربی پوست

 

کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فراد با پوست های چرب برای مراقبت از پوست خود در برابر عوامل مخرب نظیر اشعه مضر نور خورشید به محصولات مراقبتی خاص و مناسب پوست خود نیاز دارند به گونه ای که در برابر تعریق و آب مقاوم باشند. کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو MQ یکی از محصولات محافظت کننده قوی برند ام کیو تخصصی برای پوست های چرب  و مستعد آکنه فرموله و ساخته شده است.

قابل توجه است که محصولات برند ام کیو به خصوص ضد آفتاب های این برند با بکارگیری از عناصر مغذی و مفید و با تکیه بر تکنولوژی های جدید ساخته شده و در زمینه حفظ زیبایی و مراقبت از پوست بسیار موفق بوده اند. ساختار سبک، تأثیرگذاری سریع و ماندگار از جمله ویژگی های تمام محصولات برند ام کیو می باشد.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو MQ علاوه بر اینکه بر روی پوست چربی اضافی و احساس سنگینی ایجاد نمیکند، بلکه با ساختار سبک به سرعت جذب پوست شده و از پوست حداکثر محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB را به عمل می آورد. از این رو افراد با پوست های چرب با استفاده از این محصول ضمن محافظت از پوست خود در برابر نور خورشید، شاهد ایجاد تعادل در چربی پوست خود خواهند بود. همچنین این محصول با استفاده از عوامل مرطوب کننده لطافت و نرمی از دست رفته را به پوست بازگردانده و خاصیت ضد چروک نیز دارد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید