کرم دور چشم حیات بخش لاکورت LACVERT

لوازم آرایشی یاس و نسیم

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کرم دور چشم حیات بخش لاکورت

 

- برند : LACVERT

- حجم : ۴۵ میل

- کد : 32

- این کرم مغذی و غنی شده از ویتامین نوع E است

- دارای خاصیت آبرسانی شادابی پوست اطراف چشم 

- دارای آنتی اکسیدان در مقابل رادیکالهای آزاد و  و پوست اطراف چشم را در برابر آلودگی محیطی و ماورای بنفش و التهابات مراقبت می کند 

- ویژگی ها : 

  • جلو گیری  از پیری زودرس پوست اطراف چشم 
  • درمان کبودی و چروک اطراف چشم
  • دارای خاصیت  آبرسانی برای شادابی پوست اطراف چشم 

- با ااستفاده از این کرم با خیال راحت میتوانید کنترل سن پوست خود را در دست بگیرید و از بالا رفتن سن پوستتان جلو گیری کنید

- کشور سازنده : کره جنوبی

- کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد 

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

محصولات  لاکورت در سال 2007 میلادی موفق به کسب مدال نقره جهانی از سوی موسسه WORLD PACKAGING ORGANISATION از لحاظ شیک بودن وزیبایی بسته بندی(PACING ) شدند. LACVERT محصول كشور كره جنوبي است كه از لحاظ جغرافيايي، منطقه اي با پوشش گياهي خاص و منحصر به فرد مي باشد. تقاضاي بالاي مصرف كننده و محبوبيت محصولات گياهي در سال 1947 كارشناسان و محققان كمپاني LG را به اين فكر انداخت تا از گياهان كوهستاني و دريايي در توليد محصولاتي دوست دار سلامت پوست استفاده كنند. محصولات لاكورت (LACVERT) موجب پاكيزگي و شفافيت پوست بانوان، همچون درياچه سبز در ژرفاي جنگل، مي شود. در زبان فرانسه Lac به معناي درياچه و Vert به معناي سبز است. 

 معرفی محصول : 

این کرم مغذی و غنی شده از ویتامین نوع E است که آنتی اکسیدان در مقابل رادیکالهای آزاد است و پوست اطراف چشم را در برابر آلودگی محیطی و ماورای بنفش و التهابات مراقبت می کند و همچنین رطوبت کافی را در پوست اطراف چشم تامین می کند .

فرم فعال این ویتامین محرک حرکات زیر پوستی و همپنین باعث حرکت بیشتر خون در رگها می شود که منجر به رسیدن اکسیژن بیشتر به غشای سلولی و در نتیجه ساخته شدن سلولهای جدید پوستی می شود . این محصول از پیری زودرس پوست اطراف چشم جلوگیری می کند و با تامین مواد ممغذی و مواد معدنی مورد نیاز پوست دور چشم از چروک شدن و سیاه شدن  پوست جلو گیری میکند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید