کرم دست ضد لک و روشن کننده فرونیا

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کرم دست ضد لک و روشن کننده فرونیا

 

مشخصات کرم دست ضد لک و روشن کننده فرونیا

  • حجم : 75 میل 
  • ضدچروک ، ضدلک و مرطوب کننده قوی
  • دارای spf۲۵
  • مناسب انواع پوست
  • غنی از ویتامین E
  • حاوی پروتئین ابریشم
  •  رفع التهاب و خشکی پوست
  • باسازی و ترمیم پوست خشک و آسیب دیده

کشور مبدا برند : اسپانیا

کالای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد 

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کرم دست روشن کننده و ضدلک فرونیا حاوی آربوتنین، با ترکیب موثر آربوتنین از عوارض پوستی تجمع رنگدانه ها و ایجاد لک جلوگیری کرده و موجب کاهش تیرگی و رفع آن میشود. عارضه لک در خانمها بسیار شایع و اما بی ضرر است. قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و فراموش کردن مراقبت از پوست و مصرف ضد آفتاب، موجب ایجاد لک و تیرگی ها در نواحی مختلف پوست میشود. هیدروکینون، آربوتنین، کوجیک اسید ترکیبات ضدلک و روشن کننده پوست میباشند. مصرف محصولات با ترکیبات ضد لک منجر به شفافیت پوست میشوند.

خشکی و حساسیت یکی دیگر از عارضه های پوستی بخصوص در ناحیه دست میباشد. در طول شبانه روز پوست دست نسبت به سایر نواحی بدن پوشش خاصی ندارد و بیشتر در معرض آفتاب و یا شرایط آب و هوای سرد و خشک و یا گرم قرار میگیرد. بنابراین پوست دست بیشتر ازپوست نواحی دیگر بدن نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. کرم ضدلک فرونیا با ترکیب جاذب رطوبت هیالورونیک اسید، برطرف کننده خشکی و حفظ رطوبت در پوست و همچنین آبرسان قوی میباشد. این محصول با ترکیب هیالورونیک اسید مناسب پوستهای خیلی خشک و درگیر اگزما و پسیوریازیس میباشد و موجب رفع التهاب و خشکی پوست شده و همچنین التیام و تسکین دهنده پوست میباشد. روغن جوانه گندم با خواص آنتی اکسیدان، جوانساز و رطوبت رسانی قوی به باسازی و ترمیم پوست خشک و آسیب دیده کمک میکند. از این محصول به دلیل SPF25 به عنوان ضد آفتاب و قبل از قرارگرفتن در معرض نور افتاب میتوانید استفاده کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید