not loaded

کاندوم حساس و ایمن Ours Sensitive بسته ۱۲ عددی

فروشگاه لا ولا مارکت

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

کاندوم حساس و ایمن Ours Sensitive بسته ۱۲ عددی

 

-برند :Ours

-بسته :۱۲ عددی 

-مشخصات محصول :

  • حاوی 12 عدد کاندوم
  • حاوی مواد روان کننده جهت مقاربت بدون درد
  • اسانس تحریک کننده توت فرنگی
  • بسیار نازک با انتقال حس فوق العاده
  • دارای مخزن ذخیره جهت اطمینان و امنیت بیشتر
  • تکنولوژی آلمان و استاندارد اتحادیه اروپا
  • ساخته شده از لاتکس طبیعی

 

-کاندوم اورز دارای پروانه ساخت وسیله پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  استاندارد اتحادیه اروپا CE و ISO 13485 ویژه تجهیزات پزشکی ، گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001/2008 از شرکت BRS آمریکا و همچنین علامت استاندارد ملی ایران.

 شماره پروانه بهداشتی سازمان غذا و دارو
۶۶۴/۶۹۵۸۷

 

- کالاهای بهداشتی مرجوعی ندارد

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شرکت اورس (Ours) با هدف تولید انواع فراورده های منتج از لاتکس در سال ۱۳۸۹ تاسیس و تولید خود را در صنعت کاندوم مردانه در ابتدای سال ۱۳۹۲ با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و به روزترین فن آوری دنیا آغاز نمود. در شرکت اورس انتخاب ماشین آلات و تجهیزات به دلیل حساسیت محصول و نیز در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان با دقت و وسواس بسیاری صورت پذیرفته است. این مهم با بازدیدهای متعدد از شرکتهای صاحب نام این صنعت در چندین کشور اروپایی و آسیایی از جمله آلمان، مالزی، کره جنوبی و چین صورت پذیرفت که در نهایت یک شرکت آلمانی بعنوان تامین کننده ماشین آلات و فن آوری تولید با پیشینه ای بیش از ۶٠ سال در تولید کاندوم و ۲٠ سال ساخت تجهیزات انتخاب گردید.

کاندوم کلاسیک Ours Classic که جزء پرمصرف ترین کاندوم های مورد استفاده در دنیا می باشد و اولین کاندوم های تولید شده در دنیا کاندوم کلاسیک بوده اند. این نوع کاندوم خصوصیاتی مانند تاخیری و خاردار و … را ندارد و کاملا ساده می باشد. این کاندوم حاوی مواد روان کننده جهت مقاربت بودن درد می باشد.

همچنین این نوع کاندوم حاوی مواد روان کننده بوده و از ایجاد درد در هنگام رابطه برای بانوان جلوگیری می کند ، دارای مخزن ذخیره جهت اطمینان بیشتر و جلوگیری از پارگی کاندوم می باشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید