پرایمر و سرم فارسالی طلایی

فروشگاه چیستا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

پرایمر و سرم فارسالی طلایی

 

مشخصات پرایمر و سرم فارسالی طلایی

  • حجم : 30 میل 
  • حاوی 2 ماده اصلی : هیالورونیک اسید و آکواسل
  • آبرسان پوست
  • ایجادکننده پوستی به شفافیت و درخشش شیشه
  • پوست شما را به طور مداوم براق و شاداب نشان می دهد
  • قابل ترکیب با کرم پودر برای جلوه ی شاین
  • قابل استفاده به عنوان هایلایتر

 

 کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد 

 ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

با استفاده از پرایمر و سرم فارسالی طلایی (FARSALI 24K GOLD ELIXIR) پوستی به شفافیت و درخشش شیشه خواهید داشت. این سرم پوست شما را به طور مداوم براق و شاداب نشان می دهد.  سرم فارسالی 24K GOLD ELIXIR متاثر از روتین پوست کره ای که “پوست شیشه ای” را ترند کرده است می باشد.

پرایمر و سرم فارسالی طلایی دارای فرمولاسیون خاصی است که 10 قدم اصلی روتین پوستی کره ای را در یک محصول گنجانده است. این سرم پوست را آبرسانی، شفاف و درخشان می کند و پوست شما را مانند یک لایه کریستالی شفاف نشان می دهد. فرمولاسیون این سرم 2 ماده اصلی را در خود دارد که شامل هیالورونیک اسید و آکواسل می باشد. هیالورونیک اسید لایه بیرونی پوست را با رطوبت، احیا و تغذیه می کند، پوست شما را سرزنده نشان می دهد و ظاهر چروک و خطوط روی پوست را بهبود می بخشد. آکواسل یک ماده طبیعی است که حاوی عصاره ی پوست هندوانه، عصاره ی دانه ی عدس و عصاره ی سیب می باشد که پوست را به طور مداوم آبرسانی می کند و به سرزندگی و شفافیت پوست کمک می کند. میتوانید روی پوست تمیز از این محصول بزنید و سپس کرم پودر خود را بزنید و یا با کرم پودر خود ترکیب کنید و روی پوست بزنید. به دلیل وجود شاین در این محصول می توانید به عنوان هایلایتر نیز از آن استفاده کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید