پرایمر ( زیرساز آرایش ) تارت

(1 نظر)

5

لوازم آرایشی برند

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

پرایمر تارت

 

- طرح اصل 

- نوع : ژل

- حجم : 30 میل 

- پرایمر مات کننده بی رنگ 

- پوست را صاف، مات و یکدست می کند

- برق و چربی روی پوست را میگیرد و پوست را مات می کند

- ناهماهنگی های پوست را یکدست می کند

- کیفیت عالی

- کالای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

پرایمر تارت  با ماندگاری بالا که برق و چربی روی پوست را میگیرد و پوست را مات می کند، منافذ را کوچک می کند و پوست را صاف، مات و یکدست می کند پرایمری کاربردی و با کیفیت است. بخصوص در فصل تابستان که مشکل برق افتادن و چرب شدن پوست تشدید می شود این پرایمر پاسخی برای این مشکل است. پرایمر تارت  و ماندگاری کرم پودر را افزایش می دهد. پوست را مخملی می کند و روی پوست بی رنگ است. پرایمر تارت  بهترین انتخاب برای پوست های مختلط و چرب است. ناهماهنگی های پوست را یکدست می کند. قسمت های خشک شده پوست، قسمت هایی که جای جوش دارند و خطوط و چروک دارند را صاف و یکدست می کند. این پرایمر دارای آنتی اکسیدان است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

نحوه ی استفاده از این پرایمر به این صورت است که قبل از کرم پودر یک لایه نازک روی پوست تمیزی که قبلا مرطوب کننده زده اید، پرایمر می زنید. اگر پوستتان تنها در قسمت های خاصی منافذ درشت تری دارد و یا قسمت تی زون شما چرب است تنها در این قسمت ها پرایمر بزنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
روژان اسلامي در 4 سال پیش

فوق العاده بود ممنون

سوالات خود را بپرسید