ماسک مو ریو

آاریشی دهقان jit

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ماسک مو ریو


مشخصات ماسک مو ریو

  • ماسک مو ریو بدون سولفات ، پارابن ، سدیم است و مناسب برای انواع موهای کراتین شده میباشد .
  • این ماسک را در داخل حمام مورد استفاده نمایید؛ در ابتدا موهای خود را شسته و آبکشی کرده و سپس ماسک مو را بر روی موها ریخته و کامل ماساژ دهید. بعد از 5 الی 10 دقیقه آبکشی نمایید. پیشنهاد می شود این عمل را در هفته دو بار انجام دهید .
  • این محصول دارای کلاژن و کراتین است و پروتئین موهای شما را تامیین میکند. استفاده طولانی مدت از ماسک مو ریو باعث بازسازی و شادابی موهای شما میشود .
  • توجه داشته باشید که استفاده کردن از شامپو و ماسک فری سولفات ، بدون پارابن ، سدیم و استفاده از ماسک های مخصوص موهای بعد از کراتین کمک بسیار زیادی به ماندگاری بیشتر موهای کراتین شده شما میکند.

محصولات آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معمولا راه‌های زیادی برای مراقبت از مو و رسیدگی به آن وجود دارد که در این میان، یکی از محصولاتی که موجب تقویت و صافی موهایتان شده و موهایی درخشان و زیبا را برایتان به ارمغان می‌آورد ماسک مو است. در همین زمنیه ماسک مو کراتینه Rio ، کمپانی برزیلی ریو محصولی جدید و منحصر به فرد را به نام ماسک مو کراتینه Rio معرفی کرده است. این محصول از خواص و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده ، در ساختار و فرمولاسیون آن از پروتئین کلاژتن استفاده شده است که به راحتی به ساقه مو نفوذ می‌کند و به دلیل همین ویژگی‌هاست که مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. البته در کنار این عوامل، ماسک مو کراتینه Rio از قیمت بسیار مناسبی‌هم برخوردار است و یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه برای همه افراد به حساب می‌آید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید