ماسک مو آرگان طلایی پیگاویوا

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ماسک مو آرگان طلایی پیگاویوا

حجم : 300میل 

ترکیبات : روغن هسته آرگان، ویتامین A، امگا 6 و امگا 9 

 

ویژگی‌های ماسک مو آرگان طلایی پیگاویوا

  • افزایش درخشش و لطافت
  • نرم کننده عمقی
  • تقویت بافت های مو
  • جلوگیری از ایجاد موخوره و دو شاخه شدن
  • افزایش شانه پذیری مو
  • جلوگیری از خشک شدن مو
  • حاوی روغن آرگان خالص

 

کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد 

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ماسک آرگان طلایی پیگاویوا دارای فرمولاسیون ویژه ای است که حاوی روغن هسته آرگان بوده که سبب نرم کنندگی، صاف کنندگی موهای مجعد، افزایش درخشش موها شده و همچنین شوره سر را از بین می برد. استفاده از این ماسک موها را ابریشمی می کند و شانه پذیری را برای شما راحت تر می کند. این ماسک حاوی ویتامین E است که موها را ترمیم و با رادیکالهای آزاد آسیب رسان موها مبارزه می کند، غلظت بالای اسید های چرب این روغن برای درمان موخوره بسیار مناسب است. ماسک موی آرگان طلایی پیگاویوا حاوی بتائین است که سبب بهبود قدرت و استحکام مو، حفظ رطوبت مو و شکنندگی کمتر مو می شود.

طریقه مصرف :بعد از شستشو موها را کمی با حوله خشک نمایید و سپس محصول را روی موها و در امتداد آن تا ریشه پخش کرده و کمی به آرامی ماساژ دهید و پس از چند دقیقه آبکشی نمایید.

نحوه اثربخشی :ماسک موی آرگان طلایی پیگاویوا حاوی بتائین است که سبب بهبود قدرت و استحکام مو، حفظ رطوبت مو و شکنندگی کمتر مو میشود.ستریمونیوم کلراید ضد الکتریسیته ساکن بوده و از ایجاد الکتریسینه بر روی موها و در نتیجه از موخوره و دوشاخه شدن موها جلوگیری میکند.این محصول همانند آمودایمتیکون پلیمری جهن مراقبت از میباشد که سبب نرم و حالت پذیری بهتر موها میشوند، روغن هسته آرگان این ماسک دارای ویتامین A، امگا 6 و امگا 9 میباشد و ضمن تغذیه موها و برطرف کردن خشکی و وز آنها در دخشش و صاف کردن موهای مجعد نقش بسزایی دارد. این روغن با داشتن ویتامین E، اثرات ناشی از حرارت و اکسیدان را به مرور برطرف کرده و با داشتن اسیدهای فراوان سبب حفظ و تنظیم PH طبیعی موها شده و آنها را ترمیم میکند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید