ماسک حرفه ای فوراور(ماسک سیندلا)

دکتر آنلاین

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ماسک حرفه ای فوراور(ماسک سیندلا)

 

مشخصات ماسک حرفه ای فوراور(ماسک سیندلا)

  • ایجاد لطافت و نرم کنندگی در پوست صورت
  • پاک کننده و احیاگر قوی برای پوست
  • آبرسانی فوق العاده به ویژه در نواحی اطراف چشم
  • ماسکی حرفه ای برای لیفت، جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی


روش مصرف

  1. یک قاشق از پودر ماسک را به ظرف اضافه کنید. یک قاشق آلوئه اکتیویتور نیز به ظرف اضافه کنید و آن را هم بزنید تا غلظتش به اندازه لوسیون شود. از برس مخصوص جهت مالیدن لایه ای نازک از این ترکیب استفاده کنید. ترکیب به دست آمده را از قسمت گردن به سمت بالا بکشید. صورت خود را ریلکس و راحت نگه دارید.
  2. به مدت 30 دقیقه ریلکس کنید.
  3. برای نرم کردن ماسک، یک حوله مرطوب را روی صورت بکشید، سپس به آرامی باقیمانده ماسک را پاک کنید و صورت را با گرم شستشو دهید. پس از شستشو، می توانید از مرطوب کننده ها و تقویت کننده ها مطلوب تان استفاده کنید.

محصولات آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ترکیب دو محصول خالق ماسک آلوئه اکتیویتور
پودر ماسک: پودر ماسک محصولی منحصر بفرد حاوی آلبومین و نشاسته ذرت، خاک چینی، بابونه بوده و پایه اصلی ماسک صورت خاک چینی است.
مایع فعالساز: آلوئه اکتیویتور حاوی ژل آلوئه ورا، جهت بازسازی و احیای سلول های پوستی است. از سوی دیگر بکار بردن آنزیم ها، اسید های امینه، پلی ساکارید ها و آلانتونین موجب تقویت آبرسانی حداکثری به پوست شما میشود.
ترکیب این دو ماسک با یکدیگر تاثیر فوق العاده عالی بر روی پوست خواهند گذاشت. یکی از خواص اصلی آن رفع سلول های مرده پوست و ایجاد طراوت و شادابی و تقویت سلول های جدید پوست است. علاوه بر این منجر به پاکسازی سطوح پوستی شده و به رفع چین و چروک کمک فراوانی خواهند کرد.

آلانتونین و بابونه ترکیبات دیگری در آلوئه اکتیویتور هستند که موجب طراوت، شادابی و روشن کنندگی پوست میشوند.
 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید