لاک سه بعدی مشکی هدی بیوتی 3D

فروشگاه خورشید

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

لاک سه بعدی مشکی هدی بیوتی 3D

 

مشخصات لاک سه بعدی هدی بیوتی 3D

  • رنگ مشکی
  • سرعت خشک شدن بالا
  • غلظت مناسب
  • جلوه زیبا روی ناخن
  • کاملا مات

محصولات آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

لاک سه بعدی هدی بیوتی یا لاک 3D هدی بیوتی یکی از محصولات جدید است که به دلیل جلوه زیبایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما ممکن است سوال کنید که لاک سه بعدی چیست؟

لاک های سه بعدی از جمله لاک هایی هستند که سطح ناخن شما را برجسته تر و زیباتر نشان می دهند و از این جهت باعث جلوه بیشتر ناخن های شما می شوند.
لاک سه بعدی هدی بیوتی یکی از این نوع لاک هاست که زیبایی منحصر به فردی دارد.

این لاک دارای فرچه فلت است که با یک بار کشیدن روی ناخن ها تمام سطح ناخن را می پوشاند. علاوه بر این غلظت این لاک به اندازه ای است که نیازی به دوبار لاک زدن ندارید و هیچ نشانی از رد فرچه روی ناخن شما نخواهند ماند.

یکی از دغدغه های خانم ها در لاک زدن زمان خشک شدن لاک است. باید به شما بگوییم اگرچه فرمولاسیون لاک سه بعدی هدی بیوتی غلظت بالایی دارد اما در عین حال به سرعت نیز خشک می شود و از این جهت لازم نیست نگرانی داشته باشید. رنگدانه های استفاده شده در این لاک طبیعی هستند و آسیبی به ناخن های شما وارد نمی کنند.

این لاک حاوی مواد مغذی است که به خوبی می تواند سلامت ناخن های شما را تامین کرده و به زیبایی هرچه بیشتر دستان شما کمک کند.

از جمله مشخصات لاک هدی بیوتی قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی است که همین موضوع آن را تبدیل به محصولی بی رقیب می کند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید