not loaded

عطر فراگرنس زنانه مدل(Bambus Garden) مشابه عطر زنانه گوچی بامبو

گالری پرمیوم

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

عطر فراگرنس زنانه مدل(Bambus Garden) مشابه عطر زنانه گوچی بامبو

 

مشخصات عطر فراگرنس زنانه مدل(Bambus Garden)

  • مشابه عطر زنانه گوچی بامبو
  • نوع رایحه: ملایم و تلخ رایحه اولیه : ترنج
  • رایحه میانی : گل یلانگ , شکوفه پرتقال , گل سوسن
  • رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , کهربا

این محصول مرجوعی ندارد.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فراگرنس ورد برند معتبر امارتی در حوزه عطر، اسانس و ادکلن است که از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده است.عطر فراگرانس ورلد بامبوس گاردن در سال ۲۰۱۶ توسط برند فراگرانس ورلد به بازار عرضه شده است .  این عطر زنانه بسیار خوش بو دقیقا مشابه رایحه عطر گوچی بامبو می باشد که در سال ۲۰۱۵ تولید شده و یکی از عطرهای بسیار باکیفیت این برند مشهور محسوب می شود . عطر فراگرانس ورلد بامبوس گاردن الهام گرفته از شادی و انرژی توصیف نشده خانم ها می باشد . طراحی شیشه این عطر با نهایت ظرافت و زیبایی صورت گرفته است و زمانی که عطر را در دست میگیرید به علت طراحی خطوط بسیار جالب احساس می کنید که شیشه عطر ترک خورده و در حال شکستن است .رایحه این عطر ملایم و شیرین بوده و در ردیف عطرهای با رایحه گلی قرار می گیرد ، بعد از اولین اسپری رایحه بسیار پر انرژی ترنج به مشام می سرد و بعد از گذشت چند دقیقه رایحه غالب گل های سوسن و یلانگ همه فضا را پر می کند . این عطر دارای قدرت پخش بو و ماندگاری بسیار عالی می باشد.

GUCCI BAMBOO عطری مدرن و قدرتمند در عین حال با لطافت زنانه، ترکیبی از گلهای عجیب و غریب و چوبهای عمیق که در سال 2015 طراحی شد. این عطر بیانگر اعتماد به نفس و زنانگی و با ماندگاری بسیار بالاست. چهره تبلیغاتی این عطر Gal Gadot بازیگر هالیوود می باشد.

 اگر به دنبال یک ادو پرفیوم مقرون به‌صرفه و باکیفیت هستید که تا مدت‌ها پاسخگوی نیاز شما باشد،  عطر زنانه  بامبوس گاردن BAMBUS GARDEN از برند خوش‌نام فراگرنس ورد می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما باشد. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید