صابون ابرو ارمیتا

فروشگاه چیستا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

صابون ابرو ارمیتا

 

ویژگی های صابون ابرو ارمیتا:

  • لیفت کننده و نگهدارنده ابرو
  • ماندگاری بالا
  • حاوی روغن بادام.روغن نارگیل.روغن زیتون و کراتین

 

کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

همان طور که در جریان هستید، این روزها ابروهای مدل هاشوری و نچرال خیلی طرفدار پیدا کرده است. در واقع صابون ابرو به شما کمک می کنه که ابروهاتون از حالت افتادگی در بیاد و به سمت بالا فیکس بماند. برای استفاده از محصول، بر خلاف محصولات مشابه، نیازی به آب و اسپری فیکس ندارید. فقط کافیست که اسپولی (براش ابرو) را به صورت رفت و برگشت روی صابون بکشید.

در ابتدا براش تمیز را ۵ الی ۶ بار روی صابون می‌کشید و حجم مواد را روی براشتون می‌بینید. در ابروهای مختلف متفاوت است. ممکن است ابرویی پرپشت باشد و این مرحله را ۲ بار نیاز داشته باشد یا ابرویی کم پشت باشد که مقدار کمی مواد لازم است. سپس ابروها را به سمت پایین شانه می‌کنید. دوباره براش را صابونی می‌کنید. ابروها را به سمت بالا شانه می‌کنید. اگر ابروهای پرپشتی دارید، مجدد براش را صابونی می‌کنید و رو به بالا فرم می‌دهید. برای فرم دادن می‌تونید از براش سر صاف که داخل بسته هست ، استفاده کنید. در انتها انگشتتان را برای فیکس کردن روی ابروها بکشید. حتما براش را هر بار بعد از استفاده بشویید. در غیر این صورت، صابون در براش خشک می‌شود و در استفاده‌ی بعدی باعث سفیدک روی ابرو می‌شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید