شامپو سر و بدن کودک نیوا حجم 750 میلی لیتر ( آلمانی)

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

شامپو سر و بدن کودک نیوا حجم 750 میلی لیتر ( آلمانی)

 

مشخصات شامپو سر و بدن کودک نیوا حجم 750 میلی لیتر ( آلمانی)

  • محصول: کشور ترکیه
  • حجم: 750 میلی لیتر
  • مخصوص: مو و بدن کودک
  • میزان PH: متعادل
  • فاقد: الکل و پارابن
  • ساخت آلمان (****ترک نمیباشد****)
  • انقضا 2023/1/30

محصولات آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شامپو سر و بدن کودک نیوا یک محصول فوق العاده عالی برای شستشوی سر و بدن کودک می‌باشد. در فرمولاسیون این شامپو تعادل در PH به گونه‌ای تنظیم شده که متناسب با بدن حساس کودک باشد. محصول فوق فاقد الکل و پارابن است.
کودکان و نوزادان بزرگترین سرمایه هر والدیست. والدین تمام تلاش را به کار می‌برند تا دلبندانشان در آسایش زندگی کنند، استحمام جزء جدا ناپذیر از روال بزرگ شدن کودک است. برای رشد مناسب لازم است تا برنامه منظمی برای استحمام کودک داشته باشید. توجه به این نکته که پوست کودکان در دسته پوست‌های آسیب پذیر و حساس قرار دارد سبب شده تا تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی به فکر تولید محصولاتی مخصوص کودکان باشند. شوینده‌های بزرگسالان به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای خردسالان نیست چراکه غدد چربی پوست کودکان به طور کامل شکل نگرفته و استفاده از شوینده‌های قوی باعث آسیب دیدن این غدد می‌شود و از طرف دیگر به دلیل عدم چربی بر روی پوست، پوستی بسیار حساس دارند که نمی‌شود با هر شوینده‌ای شستشو داد. در صورتیکه تمایل به شستشوی کودک با مواد شوینده مخصوص بزرگسالان دارید به زودی شاهد ایجاد خراش و خشکی بر روی پوست دلبندتان خواهید بود. شامپو سر و بدن کودک نیوا یک محصول دو منظوره برای کودکان است که به صورت تخصصی برای خردسالان ساخته و تولید شده است. این محصول فاقد مواد مضر پارابن و الکل می‌باشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید