شامپو جامد ژیل بوته مخصوص موهای چرب

سیلویا تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

شامپو جامد ژیل بوته مخصوص موهای چرب

 

مشخصات شامپو جامد ژیل بوته مخصوص موهای چرب:

  • مخصوص موهای چرب
  • ساخت کشور فرانسه
  • موثر در داشتن موهایی براق و درخشان
  • تقویت کننده، نرم کننده و مرطوب کننده مو
  • در قالب جامد بوده و از نظر حجمی با دو شامپو مایع ۲۵۰ میلی لیتری هم ارز است
  • ترکیبات: گلیسیرین، عصاره نعناع، خاک رس زرد، روغن درخت قلم

 

نحوه استفاده از شامپو جامد ژیل بوته:

  • شما می‌توانید از تماس دادن قالب جامد این شامپوی جامد با موهای مرطوب خود به هنگام استحمام، از آن استفاده کنید. کف به دست آمده از تماس موها و شامپوی جامد ژیل بوته را بر روی موهای خود ماساژ دهید و پس ازگذشت مدت زمان ۳ دقیقه‌ای موهای خود را به صورت کامل آب کشی کنید.

 

کالای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارند

ارسال کالا 24 تا 48ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

 خرید شامپوهای گیاهی که در کنار بحث قدرت شویندگی خود، بتوانند در ارتقای سلامت و زبیایی موهای شما تاثیر گذار باشند، دغدغه اکثر افراد با موهای چرب است. شامپو جامد مخصوص موهای چرب ژیل بوته به علت برخورداری از طیف وسیعی از ترکیبات گیاهی و ارگانیک، ضمن حذف چربی‌های اضافه و آلاینده از روی موهای شما با تامین مواد مورد نیاز آن‌ها از قبیل مواد ضروی و رطوبت، به شما در داشتن موهایی سالم، زیبا و مهم‌تر از همه تقویت شده کمک می‌کند.

ترکیبات موثر شامپو جامد مخصوص موهای چرب ژیل بوته:

گلیسیرین : یک مرطوب کننده و نرم کننده بسیار مناسب برای موهای شماست. این مایع بی‌رنگ می‌تواند رطوبت را در ساختار موهای شما حفظ کند و از این طریق به حفظ سلامت و نرمی موهای شما کمک می‌کند. گلیسیرین همچنین به علت برخورداری از مواد مغذی و ضروری موها می‌تواند در سرعت رشد آن ها نیز موثر واقع شود. استفاده از گلیسیرین در حوزه سلامت و زیبایی مو بسیار وسیع است و توصیه به استفاده از آن به افراد دارای موهای وز و شکننده برای داشتن موهایی نرم، نمونه‌ای از این کاربردهاست.

عصاره نعناع : این گیاه بسیار خوش بو با تقویت ساختار موهای شما، می تواند در رفع مشکلاتی همچون ریزش مو و همچنین، کم پشتی آن ها موثر واقع شود.

خاک رس زرد : این ماده ارگانیک عموما به واسطه قدرت پاک کنندگی بالا، در ساخت بسیاری از محصولات بهداشتی مو مورد استفاده قرار می گیرد. خاک رس زرد، منبع غنی از مواد ضروری همچون آهن است و از این رو می تواند در تقویت، ترمیم و بازسازی سلول ها موثر واقع شود.

روغن درخت قلم : یک تقویت کننده اساسی برای مو به شمار می رود. این روغن همچنین به واسطه قدرت ضد التهابی خود می تواند در رفع آسیب های پوسف کف سر و همچنین شوره سر موثر واقع شود. از این روغن می توان برای نرم کردن موهای خشک و آسیب دیده نیز استفاده کرد. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید