ریمل ابرو فشن مینی استار

فروشگاه خورشید
(1 نظر)

4


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ریمل ابرو فشن مینی استار

 

مشخصات ریمل ابرو

  • بافت : بافت نرم و سبک
  • ویتامین : حاوی ویتامین E و A
  • نوع رنگدانه : رنگدانه های طبیعی
  • حاوی : تارهای ریز و ظریف
  • حجم : 5 میلی لیتر
  • ماندگاری : 24 ساعته

محصولات آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد.

ارسال کالا 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

رنگ کردن ابرو ها همیشه کار آسانی نیست و از طرفی رنگی که مخصوص ابرو ساخته شده باشد، بسیار کم است و به ندرت یافت می شود. رنگ کردن دائم ابرو ها ،به آن ها صدمه وارد می کند و باعث سست شدن و ریختن ابرو ها می شود. ریمل ابرو فقط سطح ابرو ها را رنگ می کند و به ریشه ابرو صدمه ای وارد نمی کند.
ریمل ابرو یکی از لوازم آرایشی است که هم ابرو ها را مرتب تر جلوه می دهد و هم برای بانوانی که ابرو های کم رنگ و یا کم پشتی دارند بسیار مناسب خواهد بود. این محصول دارای بافت سبکی است و به ابرو ها حالت طبیعی می دهد. ریمل ابرو fashion brow حاوی تارهای بسیار ریز و لطیفی است که در نقاطی از ابرو که کم پشت است قرار میگیرد و ابرو ها را پرپشت و زیبا تر نشان می دهد. این محصول به وسیله برسی که همراه دارد به ابروها حالت می دهد و ابروها را فیکس می کند. این محصول حاوی ویتامین E و A می باشد و از ابرو ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

استفاده از این محصول، بسیار ساده و آسان می باشد. به این ترتیب که مقدار کمی از مایع ریمل ابرو را به وسیله برس مخصوص آن برداشته و روی ابرو ها منتقل می کنیم . ماندگاری این محصول بسیار مناسب بوده و در صورت تعریق از روی ابرو ها پاک نمی شود. حجم این محصول پنج میلی لیتر می باشد و می توان بارها از این محصول استفاده کرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام
مهشاد معظم در 3 سال پیش

سوالات خود را بپرسید