رژ لب پوپا سری Miss کد 500 تا 504

داروخانه دکتر یگانه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

رژ لب پوپا سری Miss کد 500 تا 504

 

مشخصات رژ لب پوپا سری Miss کد 500 تا 504:

  • رژ لب فوق العاده درخشان
  • سرشار از کریستال‌های ژله‌ای و نیمه شفاف
  • سرشار از عصاره پنبه و مواد آبرسان 
  • لب‌های شما را نرم و لطیف می‌کتد
  • افزایش طبیعی حجم و رگ لب 

 

کالاهای آرایشی و بهداشتی مرجوعی ندارد 

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برند پوپا یک برند ایتالیایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۰ شروع کرد و در ابتدا لوسیون های بدن تولید نمود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به مرور زمان شروع به تولید انواع محصولات آرایشی نمود. آقای Angello Gatti موسس این برند بوده و پوپا در زبان ایتالیایی به معنای دختر زیبا است. برند پوپا هم اکنون در بیش از ۷۰ کشور جهان فعالیت دارد و از سال ۲۰۱۰ هم وارد ایران شده است. تنوع فراوان در محصولات پوپا، این برند را به یک برند همه پسند تبدیل کرده، چرا که برای انواع مختلف پوست و سلیقه‌ها مناسب است.

رژ لب فوق العاده درخشان میس پوپا سرشار از کریستال‌های ژله‌ای و نیمه شفاف بوده که نتیجه فوق براق به لب‌های شما می‌بخشد. با وجود بافت ژلی، این محصول حالت خیس و چسبناک نداشته و بافتی کرمی بر روی لبان شما خواهد داشت. این محصول سرشار از عصاره پنبه و مواد آبرسان بوده و لب‌های شما را نرم و لطیف می‌کتد. رژلب مات و ماندگار میس پوپا با بافت ژلی باعث افزایش طبیعی حجم و رگ لب می‌شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید