روغن آرگان و کراتین مو انزو Enzo

فروشگاه خورشید

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

روغن آرگان و کراتین مو انزو Enzo

 

ویژگی های روغن آرگان و کراتین مو انزو Enzo:

  • باعث روشن شدن رنگ و درخشندگی مو
  • از بین رفتن وز خوردگی و ژولیدگی مو
  • نرمی و لطافت مو ها و رفع خشکی و زبری مو
  • محافظت از موها در برابر آلودگی ، گرد و غبار و تشعشع‌ های مضر خورشید
  • حجم: 60 میلی لیتر
  • محصول کمپانی ENZO – کشور  برزیل

 

کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان معروف به طلای مایع است! این روغن اکسیری است که جادو می‌کند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل می‌شود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست می‌آید. درخت آرگان بومی کشور مراکش است، ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد که در ۳۰ سالگی میوه می‌دهد. درون میوه مغزی وجود دارد که روغن از آن تهیه می‌شود. جالب است بدانید که این درخت در برابر خشکی، گرما، خاک ضعیف و شرایط سخت محیطی مقاوم است. شاید اصلا همین مقاومت باعث می‌شود آنچه به ثمر می‌نشیند، مفید و پرخاصیت باشد.

خواص روغن آرگان برای مو چیست؟

می‌توان گفت این روغن بهترین روغن برای مو می‌باشد. مو یکی از ویژگی‌های زیبای هر فرد است و البته بر روی ظاهر، اعتماد به نفس و یا حتی ویژگی‌های شخصیتی‌اش هم تاثیر می‌گذارد. اگر فردی را می‌بینید که موهای سالم و درخشانی دارد و درست در همان زمان از موهای آسیب‌دیده خودتان نا امید شده‌اید، باید بدانید که وقت آن است که به موهای خود بیشتر برسید! موها به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت، مواد شیمیایی، انواع رنگ مو و … نیاز به مراقبت زیادی دارند تا بتوانند وضعیت سالم خود را حفظ کنند. روغن مو آرگان بهترین تقویت کننده مو است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید