باکس آرایشی رزبان

رزبان باکس آرایشی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

باکس آرایشی رزبان

 

- محتویات جعبه شامل : 

  • باکس زیبا و مقاوم، قابل استفاده مجدد
  • رژلب با کیفیت فوق‌العاده آلمانی
  • خط لب دوکاره آلمانی
  • مداد چشم ضدحساسیت
  • سه عدد سمپل از برند: آموتیا، مپ، پیرونا
  • دو عدد شکلات قلبی
  • بروشور محصولات

 

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

یک باکس زیبا و شیک

برخلاف بقیه‌ی خریدهایی که از اینترنت کردید و خرید خود را در یک کارتن معمولی پستی دریافت کردید، ما یک باکس را به‌طور اختصاصی با طراحی شیک و بهترین کیفیت آماده کردیم. این باکس را بعد از خرید دور نیندازید. از آن می‌توانید استفاده‌های زیادی بکنید. از این باکس به‌عنوان جعبه ی کادو، ارگانایزر کمد و کشو، دسته بندی جواهرات و لوازم آرایش و… می‌توانید استفاده کنید.

رژلب مخملی و دلربا

رنگ قرمز بهترین انتخاب برای میکاپ. هرچند که رژلب قرمز را باید هر خانم شیک‌پوشی در کمد خود داشته‌باشد. رژلب قرمز به همه می‌آید و با همه‌ی لباس‌ها ست می‌شود. کیف آرایش شما بدون رژلب قرمز یک چیزی کم دارد.

لب قلوه‌ای با خط‌ لب

همیشه از خط لب غافل می‌شویم. اما بهترین رژلب‌ها باید با یک خط‌ لب همراه شوند. خط‌ لب، لب شما را فرم می‌دهد و قلوه‌ای می‌کند.

جذابیت بیشتر با مداد چشم

.چشم، آیینه‌ی روح است. بیشتر عشق‌ها با یک نگاه شروع شده‌اند. این خط چشم ضد آب نیست پس با خیال راحت از آن برای داخل و بیرون چشم استفاده کنید

جادوی رنگ با لاک

زندگی بدون رنگ کاملا بی معناست. حالا که با لب‌های قرمز و چشم جذابتان دلربایی کردید؛ نوبت ناخن‌هایتان است. یک لاک قرمز خوش رنگ با برس بزرگ که با هر بار زدن بر روی ناخن کل ناخن شما را رنگ می‌کند. زود خشک می‌شود و لب‌پر نمی‌شود.

شکلاتِ آرامشبخش

   دهان خود را بایک شکلات کاکائویی ۷۸% خوشمزه شیرین کنید. شکلات به شما آرامش می‌دهد و باعث جوان ماندن شما می‌شود

تجربه‌ی تست قبل از خرید

این روزها همه چیز گران شده‌ است. لوازم‌آرایش و محصولات مراقبت از پوست و مو بیشتر از بقیه‌ی اجناس. اینقدر تنوع محصولات و تبلیغات زیاد است که گاهی گول می‌خوریم. اما ما در رُزبان‌باکس سه سمپل برای شما گذاشتیم تا تست کنید و اگر راضی بودید بخرید. بهترین روش برای خرید که هم در پول و هم در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

بروشور راهنمای سمپل‌های شما

هدف ما در رُزبان‌باکس کمک به شما برای  خرید مطمئن برای خرید لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست و مو است. یک نقد صادقانه از سمپل‌های این ماه برای شما در رُزبان‌باکس گذاشته‌ایم. حتما قبل از خرید آن‌را بخوانید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

محبوبه پیشقدم در 4 سال پیش

سلام امکان انتخاب رنگ کرم پودر هست؟

کارشناس شیراز تخفیف( Miss sh )

خیر کاربر عزیز امکان انتخاب وجود ندارد.

Azadeh در 4 سال پیش

کیفیتش خوبه؟؟؟؟

کارشناس شیراز تخفیف( Miss sh )

کاربر عزیز این باکس دارای سمبل هایی از برندهای معروف است که شما با این برندها آشنا شوید و در صورت رضایت از اون نمونه ها خرید انجام دهید