بالم لب اوریاژ سری Eau Thermal مدل Moisturizing

سیلویا تخفیف
(1 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

بالم لب اوریاژ سری Moisturizing

 

- برند : اوریاژ

- وزن : 4 گرم

- دارای ویتامین A , ویتامین E

-  ترمیم کننده،مغذی ،نرم کننده 

- محافظت در برابر آسیب های محیطی رادیکال های آزاد و غیره

- طراحی محصول به صورت ماتیکی 

- کالاهای آرایشی بهداشتی مرجوعی ندارد

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

- کشور مبدا برند : فرانسه

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

این محصول ترمیم کننده،مغذی ،نرم کننده و محافظ در برابر آسیب های محیطی (رادیکال های آزاد و غیره) می باشد به راحتی نمی شکند و ذوب نمی شود ترکیب شی باتر موجود در این محصول مغذی لب های خشک می باشد و از لب ها در برابر آسیب های محیطی محافظت می نماید. به همان اندازه که آرایش و زیبایی لب‌ها برای همه‌ی ما اهمیت دارد، سلامت و طراوت پوست لب هم باید مورد توجه باشد. مرطوب‌کننده و التیام‌بخش لب «اوریاژ» (Uriage) مدل «Eau Thermal» یکی از کامل‌ترین محصولات این برند فرانسوی برای حفظ سلامت پوست لب است.

این محصول از سه ویژگی بارز و اصلی نرم‌کنندگی، التیام‌بخشی و مرطوب‌کنندگی بهره می‌برد. طراحی محصول به صورت ماتیکی است و لذا استفاده از آن هم بسیار آسان خواهد بود. فرمولاسیون این مرطوب‌کننده در کنار مزایایی که اشاره شد، از ویتامین‌های E و C نیز برخوردار است که می‌تواند بیش از پیش به حفظ سلامت و محافظت از پوست لب شما کمک کند. این محصول در مقایسه با محصولات مشابه مزیتی دیگر هم دارد که قابل‌استفاده بودن آن برای کودکان و بزرگسالان است. اگر شما هم از لب‌های خشک و ترک‌دار خود رنج می‌برید، این محصول با ساختار مغذی و ویتامین‌های ذکر شده، یکی از محصولات ضروری است که سلامت و طراوت را به پوست لب شما باز می‌گرداند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید