not loaded

ادو پرفیوم مردانه نایس مدل Silver Scent حجم 85 میلی لیتر

فروشگاه چیستا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

ادو پرفیوم مردانه نایس مدل Silver Scent 

 

مشخصات ادو پرفیوم مردانه نایس مدل Silver Scent

  • برند : Nice
  • حجم : 85 میل
  • نوع رایحه : تند، خنک
  • ساختار رایحه : میوه، ادویه
  • رایحه اولیه : بهارنارنج، لیمو
  • رایحه میانی : رزماری، جوز، گشنیز، اسطوخودوس، گل شمعدانی، هل
  • رایحه پایانی : سرخالو، دانه تونکا، چوب ساج، خس خس

ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت خرید 

شرایط استفاده

null

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

یکی از معروف ترین برندهای ایرانی برند نایس می باشد. ادو پرفیوم مردانه ی نایس مدل Silver Scent با رایحه ی تند و خنکش یکی از خاص ترین این عطرها می باشد. این ادو پرفیوم مردانه برای روزهای گرم سال بسیار مناسب به نظر می رسد. این عطر بسیار مردانه و پر انرژی طراحی شده و به طرز ماهرانه ایی شخصیت مدرن صاحبش را به دیگران نشان می دهد. بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده است. روی بطری نشان تجاری نایس با رنگ سفید چاپ شده و دیده می شود. درب بطری با شکل استوانه ایی به خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می کند.

هنگامی که این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی بهارنارنج و لیمو خواهید شد. این ترکیب میوه ایی طراوت و تازگی را برای شما به ارمغان می آورد. در ادامه و با گذشت زمان متوجه جایگزینی نت های میانی به جای نت های آغازی خواهید شد. این نت ها از رزماری، جوز،گشنیز، اسطوخودوس، گل شمعدانی و هل تشکیل شده اند. انرژی مثبت و ادویه ایی که از این ترکیب می گیرید باعث ایجاد آرامش و تمرکز در شما می شود. پس از مدتی طولانی نت های پایانی با وجود سرخالو، دانه تونکا، چوب ساج و خس خس جای نت های میانی را خواهند گرفت.

خرید ادو پرفیوم مردانه نایس مدل Silver Scent حجم 85 میلی لیتر با توجه به بوی خوب، قیمت مناسب و ماندگاری بالا برای شما یک خرید لذت بخش و به یاد ماندی می شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید